Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Duracell puber

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Duracell puber

Ongelezen bericht door Irisz »

Vanmorgen om 8:00 uur uit bed en meteen maar met de honden de dijk op. Een dik uur gewandeld en de honden een dik uur gereld.
Helemaal lijp van de sneeuw, dus ik dacht, die zullen wel moe zijn straks.
Kwart over 9 weer thuis, nog even lekker rellen en spelen in de woonkamer.
Kwart over 10....Luna vond het mooie geweest, rolde zichzelf op in een hoekje van de bank en sliep.
11 uur, ook Xavi was er klaar mee, zocht een zacht plekje naast Luna en viel in slaap.
Focus was alleen over, maar was daar totaal niet door uit het veld geslagen.
Speelgoed vloog alle kanten op door de kamer, tot ik echt voor mijn meubels moest gaan vrezen en besloot om nog maar een rondje met hem te lopen.
We kwamen een labrador reutje van 7 maanden tegen, dikke pret natuurlijk, een half uur gespeeld en toen weer lekker naar huis.
12 uur kwamen we thuis, inmiddels tien voor half 1 en ik kreeg zojuist een piepbeestje tegen mijn hoofd gegooid.

Ik hou me voor nu nog even vast aan de illusie dat hij dadelijk in slaap valt en dan de komende uren in coma blijft, zodat ik dan studeren voor mijn tentamen morgen.
Maar vrees.....dat het bij een illusie blijft.

Wat hou ik toch van dat snotjong. :I:

Afbeelding
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Re: Duracell puber

Ongelezen bericht door Minhie »

aaaaah :I: Wintergekte in de bol :cheer:
Afbeelding
moniek&bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door moniek&bo »

feest der herkenning hier :schrik:
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Minhie schreef:aaaaah :I: Wintergekte in de bol :cheer:
Laten we hopen dat het niet de hele winter aanhoudt. :F:
Gisteren na de tweede bosronde was hij trouwens verdacht rustig voor de rest van de avond, haha.
Vandaag hebben ze een rust dagje (ik heb tentamen), dus ben benieuwd hoe dat gaat.
Morgen weer bos.
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
kiekerdepiekske
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Maltezer

Ongelezen bericht door kiekerdepiekske »

Bella komt momenteel ook superdruk terug van uitlaatrondes. Alsof de duracell batterij net uit de oplader komt ipv leeggerend. Duurt echt een uur of soms langer en dan stort ze ineens aan m'n voeten neer. Je zou toch denken dat die beesten alleen van het rondsnuffelen (al die luchtjes!) al supermoe worden. Maar als je ziet hoe blij al die hondjes buiten zijn in de sneeuw... it's worth it!
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Herkenbaar :mrgreen:

Ik wandel in de ochtend vaak een dik uur met hem, wat 9 van de 10 keer uitloopt tot zeker anderhalf uur. Daarna wilt hij soms nog even spelen maar gaat eigenlijk gelijk slapen.
Maar nu met die sneeuw? Rennen & vliegen door de woonkamer,buiten schiet hij alle kanten op en luistert totaal niet meer. Ben blij als het gaat dooien :lol1:
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

;) sky is ook onrustiger dan anders. als hij uitgelaten is en nog te hyper is, (een btje door het huis rennen vind ik niet erg) laat ik hem voor de glazen deur kijken hoe ik snoepjes onder de sneeuw verstop. door het kijken word ie al moe want hij probeert het te onthouden. dan ga ik lekker warm binnen zitten en roep: ZOEK ZOEK door het raam. is echt een voordeel zo'n full vieuw op je achtertuin.
Corneliana
Zeer actief

;) sky is ook onrustiger dan anders. als hij uitgelaten is en nog te hyper is, (een btje door het huis rennen vind ik niet erg) laat ik hem voor de glazen deur kijken hoe ik snoepjes onder de sneeuw verstop. door het kijken word ie al moe want hij probeert het te onthouden. dan ga ik lekker warm binnen zitten en roep: ZOEK ZOEK door het raam. is echt een voordeel zo'n full vieuw op je achtertuin.
Corneliana
Zeer actief

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”