Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
was vanavond op tv en ik heb genoten
zoveel herkenbare plekken, wij waren in 2005 bij de Svartisen en zijn ook naar de Engabreen gevaren,gelopen en geklommen om te genieten van het intens blauwe ijs
veerpont naar de Engabreen
op de veerboot
klimmen en klauteren en genieten van de vergezichten
en dan als beloning, de gletsjer intens blauw
en helemaal niet koud
Boukje schreef:Ik kijk ook iedere week en die gletsjer was echt heel indrukwekkend mooi.
Jouw foto's zijn ook prachtig.
dank je het was eigenlijk best wel onwerkelijk om daar te lopen en te klimmen in korte broek en dan aan de voet van de gletsjer, tussen het intens blauwe ijs te staan,de enorme spleten en spelonken te zien, grote ijskristallen,en dan gewoon naast al dit ijs op de rotsen gaan zitten en genieten, net zoals in de aflevering, en ik kan begrijpen dat Amanda buiten is gaan slapen, zo overweldigend mooi is het daar
Jaap* schreef:Prachtige foto's
Het is een fascinerend land!
ja hè, indrukwekkend en mooi.
hebben jullie ook ooit de Svartisen bezocht?
Niet bewust in ieder geval
Maar ik denk dat we deze zomer weer naar lapland gaan, en dan zijn we toch in de buurt
Dan moet je bij Jokkmokk naar dat witte streepje gaan zoeken en daar over heen lopen tot je in Noorwegen bent, dan voorbij het Poolcircel centrum aan de E6 en dan loop je zo de Svartisen op
fijne voorbereidingen en vakantie alvast
(ik wil ook!!!)
Was even bang dat het op ned. 1 zou komen en dus niet door zou gaan vanwege bekendmaking aftreding koningin Beatrix, maar blijkbaar gaat de programmering op nederland 3 gewoon door.........?
Kells schreef:Ik heb net de finale gekeken, wat een bikkel is die Paulien! Ik vond het een geweldig leuk programma, hopelijk komt er volgend jaar een nieuwe serie.
Ja, ik was ook voor Paulien, want ze kon echt afzien en ervoor gaan.
Ik zou het zelf ook wel onwijs graag willen, zo'n soort uitdaging, dat vind ik prachtig. Komt echt aan op wilskracht, spierkracht, conditie enz. Echt mooi.