ben ik 2 sec boven ligt ie op de bank...
hoezo zielig... gewoon
Moderator: moderatorteam
ja ik dacht dat hij zich een btje zielig voelde omdat ik druk was. nou dat zal dan ook wel meevallen haha.Nel schreef:Ja, heel herkenbaar , heb hier ook 1 zo'n slaapmuts ( Timo)!!
De ander staat al naast de mand als ik opsta...zo'n verschil...
nou inderdaadNel schreef:Ja, je moet je hond toch zijn hobby gunnen??
kun je nagaan dat ze hem weggedaan hebben omdat hij zó energiek was...Nel schreef:Er zijn blijkbaar weinig luie honden op dit forum...nou ja,jij en ik hebben er een..( ook nog nooit eerder gehad trouwens)
ja. maar hij zat veel alleen en hij wil graag gezelligheid. dat is er hier genoeg. en ik ben er idd heel blij mee vooral als ik soms verhalen lees van herplaatsers. dan besef ik hoeveel mazzel ik heb dat mijn hond keurig is opgevoed. al zou ik het zelf anders doen. ze waren nogal van het nekvel.Nel schreef:O, echt? Die mensen waren niet goed snik, maar jij bent er gelukkig wèl blij mee!!
doet Sky idd ook. zijn gedrag spiegelt aan zijn omgeving/. moet ik dus bekennen dat ik lui ben..oei... ik werk gewoon veel zittendWolf77 schreef:Binnenshuis is Mo ook een luie draak..zelfs als pup al wel eigenlijk.
Buiten is ze ook rustig maar de speelmodus doet t nog prima. Als we een uur of anderhalf hebben gewandeld en ze heeft onderweg ook nog kunnen spelen met andere honden dan lijkt ze op dat moment niet moe te krijgen..je ziet haar wel moe worden maar vindt alles nog zo leuk leuk leuk en meer meer meer. Eenmaal thuis ploft ze ergens neer en je hoort en ziet haar zowat niet meer. Dat ik s'avonds vaak denk; oew verrek..we moeten nog wel een rondje doen nog. Moet ik r echt ff wakker maken; joehoe..ga je mee?
Ik vind t wel heerlijk zo. Als mensen haar zo spelend zien zeggen ze vaak; zo..die heeft veel beweging nodig zeker?