Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hier kun je niet aan een bijrijdster komen. Je hebt wat dat betreft echt mazzel, als je iemand kunt vinden die je paard fatsoenlijk kan rijden en ook nog verantwoordelijk is en afspraken na komt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones schreef:Hier kun je niet aan een bijrijdster komen. Je hebt wat dat betreft echt mazzel, als je iemand kunt vinden die je paard fatsoenlijk kan rijden en ook nog verantwoordelijk is en afspraken na komt.
Zeker weten dat ik daar mazzel mee heb, zij had de keus uit verschillende paarden om te gaan bijrijden nadat haar eigen paard ingeslapen was, maar ze vond Romanov het leukst en had het idee dat zij en ik het best zouden klikken. Dat is natuurlijk ook belangrijk, dat je als bijrijdster en eigenaar goed op 1 lijn zit. En dat zitten we nog steeds gelukkig.
iones schreef:Hier kun je niet aan een bijrijdster komen. Je hebt wat dat betreft echt mazzel, als je iemand kunt vinden die je paard fatsoenlijk kan rijden en ook nog verantwoordelijk is en afspraken na komt.
Zeker weten dat ik daar mazzel mee heb, zij had de keus uit verschillende paarden om te gaan bijrijden nadat haar eigen paard ingeslapen was, maar ze vond Romanov het leukst en had het idee dat zij en ik het best zouden klikken. Dat is natuurlijk ook belangrijk, dat je als bijrijdster en eigenaar goed op 1 lijn zit. En dat zitten we nog steeds gelukkig.
Dat is het allerbelangrijkste dat je samen op een lijn zit je bijrijdster kan nog zo goed rijden als het niet klikt gaat het niet
fenneke schreef:
Dat is het allerbelangrijkste dat je samen op een lijn zit je bijrijdster kan nog zo goed rijden als het niet klikt gaat het niet
Ze zit er ook met een hele big smile op
Nee, dat klopt hoor. Zij is mijn eerste vaste bijrijdster trouwens, in alle jaren dat ik nu al een paard heb (sinds 1995 geloof ik al weer) vond ik dat niet nodig en kon ik ook nooit iemand vinden waar ik de zorg voor mijn paard op vaste dagen in de week aan wilde toevertrouwen. Maar bij haar voelde het vanaf het begin, toen ze hem alleen in vakanties of als ik een dagje weg was reed, al goed.
Ze moest enorm lachen omdat Romanov ging hinniken, dat zie je op een aantal foto's terug.
Hier nog 2 plaatjes van mijzelf met Rom vandaag, ik heb hem zelf de afgelopen maand helemaal niet gereden in verband met wat gezondheidsperikelen dus ben nog niet vol aan de bak gegaan met hem, voor mij was mijn doel om zo ontspannen mogelijk te rijden.
fenneke schreef:
Ze zit er ook met een hele big smile op
Je moet qua denkwijze op zowel het gebied van paardenhouden en rijden heel erg op één lijn zitten ja. Anders voelt het niet goed naar de ander toe. Paardenmensen zijn vaak heel erg overtuigd in hun handelen. Daar is vaak ook wel over nagedacht.
Romanov is werkelijk een mooie verschijning om te zien. En wat gaat de tijd soms hard he! Waarschijnlijk heb je niet eens het gevoel dat je hem alweer zo lang hebt...
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones schreef:
Romanov is werkelijk een mooie verschijning om te zien. En wat gaat de tijd soms hard he! Waarschijnlijk heb je niet eens het gevoel dat je hem alweer zo lang hebt...
Dank je. De tijd is inderdaad gevlogen de afgelopen 7 jaar.
Mooi dier, en beide ruiters lijken er met plezier op te zitten. Dat is wat mij betreft heel belangrijk, anders krijg je nooit een mooie ontspanning.
Dat mis ik nogal eens bij wedstrijdruiters, de lol en daarmee een deel ontspanning. Geen idee of jullie wedstrijden rijden of niet, maar dit ziet er aangenaam uit!