Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn jullie honden ook zo moe?
Moderator: moderatorteam
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
- Aantal honden: 1
Zijn jullie honden ook zo moe?
Hier liggen er twee al bijna de hele dag te snurken, zo moe van alle drukte de laatste week met als klapper oudejaarsavond...
Nu zijn het wel 2 ouwetjes, maar toch...
Ik vroeg me af of jullie het ook merken...
Nu zijn het wel 2 ouwetjes, maar toch...
Ik vroeg me af of jullie het ook merken...
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Re: Zijn jullie honden ook zo moe?
Jep.
De jonge telg verplaatst af en toe nog, maar Nani dat niet eens
De jonge telg verplaatst af en toe nog, maar Nani dat niet eens
- billyboy2
- Zeer actief
Zekers.....moest ze vanmiddag echt warm maken voor een wandeling.
Terwijl ze normaal altijd helemaal vrolijk worden als we op wandeling of fietsen gaan.
Op een bepaald veldje gaat Kid altijd volledig uit haar plaat. Vanmiddag ook even 5 seconden en met niet zoveel overtuigen als normaal.
Ze kijken ook erg boos als ik ze per ongeluk wakker maak
Terwijl ze normaal altijd helemaal vrolijk worden als we op wandeling of fietsen gaan.
Op een bepaald veldje gaat Kid altijd volledig uit haar plaat. Vanmiddag ook even 5 seconden en met niet zoveel overtuigen als normaal.
Ze kijken ook erg boos als ik ze per ongeluk wakker maak
- dagmar88
- Zeer actief
Charlie houdt haar loopsheidwinterslaap en met al die lekkere luchtjes is Niko niet moe te krijgen.
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
Jep maar dat lag vooral aan de oudejaarswandeling waar ze 2,5 uur lang gerent en gespeeld heeft met heel veel leuke honden
Zelfs bij het bezoek was het alleen met begroeten even happyhappyjoyjoy en daarna meteen weer tukken...
Zelfs bij het bezoek was het alleen met begroeten even happyhappyjoyjoy en daarna meteen weer tukken...
- Julisca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Veel te dure kruising :-)
Ja, hier ook een slapende hond. En hij stinkt, niet normaal zeg
. Wat kan hij een scheten laten zeg. Zou dat ook met stress te maken kunnen hebben?
Groeten Julisca
trotse bezitter van Indy
trotse bezitter van Indy
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nee, niet echt eigenlijk. Tijdens het wandelen waren ze net zo druk als normaal. Thuis liggen ze eigenlijk altijd wel te pitten, dus dat is niet anders dan anders vandaag.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
ZaZa ligt ook zo te ruften. Komt van de oliebollen die ze gesnaaid heeft, denk.Julisca schreef:Ja, hier ook een slapende hond. En hij stinkt, niet normaal zeg. Wat kan hij een scheten laten zeg. Zou dat ook met stress te maken kunnen hebben?
En slapen inderdaad, ze was gisteren ook nogal geïrriteerd dat de knallen haar wakker,maakte.
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Jap,
ons hypertje was vandaag knock-out..
Ze sliep vanmorgen zelfs door terwijl ik aan het douchen was. Normaal staat ze al voor de deur te stuiteren als ik de deurklink van de woonkamer ook maar aanraak haha.
Vanmorgen wel net als normaal lekker actief met frisbeeën met een hondenvriendje, maar hele middag samen met de baas liggen snurken op de bank haha.
Nu is ze wel weer helemaal hersteld.
ons hypertje was vandaag knock-out..
Ze sliep vanmorgen zelfs door terwijl ik aan het douchen was. Normaal staat ze al voor de deur te stuiteren als ik de deurklink van de woonkamer ook maar aanraak haha.
Vanmorgen wel net als normaal lekker actief met frisbeeën met een hondenvriendje, maar hele middag samen met de baas liggen snurken op de bank haha.
Nu is ze wel weer helemaal hersteld.
- krullie
- Zeer actief
nee niet echt, ikke daarentegen. 
- Julisca
- Zeer actief
Die heeft Indy niet gehad, tenminste.......dan moet ie er 1 gejat hebbenZaZa schreef:ZaZa ligt ook zo te ruften. Komt van de oliebollen die ze gesnaaid heeft, denk.Julisca schreef:Ja, hier ook een slapende hond. En hij stinkt, niet normaal zeg. Wat kan hij een scheten laten zeg. Zou dat ook met stress te maken kunnen hebben?
En slapen inderdaad, ze was gisteren ook nogal geïrriteerd dat de knallen haar wakker,maakte.
Groeten Julisca
trotse bezitter van Indy
trotse bezitter van Indy
-
Corneliana
- Zeer actief
ha, ja, toen ik vanmorgen om 09.00 uur naar beneden strompelde (al later dan normaal dus) lag hij nog languit op de bank. dat is zeldzaam. vond het haast sneu dat ik hem wakker maakte.
- billyboy2
- Zeer actief
Julisca schreef:Ja, hier ook een slapende hond. En hij stinkt, niet normaal zeg. Wat kan hij een scheten laten zeg. Zou dat ook met stress te maken kunnen hebben?
Waarschijnlijk wel(of het was de advocaat)..die van mijn die lieten gister ook een scheten...niet te zuinig. Doen ze nooit.
Kid was echter niet vreselijk gestrest....een beetje maar.
Billy, nou ja...dat weten de meesten wel.
- Julisca
- Zeer actief
Haha, nee ook geen advocaat gehadbillyboy2 schreef:Julisca schreef:Ja, hier ook een slapende hond. En hij stinkt, niet normaal zeg. Wat kan hij een scheten laten zeg. Zou dat ook met stress te maken kunnen hebben?
Waarschijnlijk wel(of het was de advocaat)..die van mijn die lieten gister ook een scheten...niet te zuinig. Doen ze nooit.
Kid was echter niet vreselijk gestrest....een beetje maar.
Billy, nou ja...dat weten de meesten wel.
Groeten Julisca
trotse bezitter van Indy
trotse bezitter van Indy
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Dat dus hier ook. Gezellig rennen en enthousiast doen op wandeling en thuis ligt ie te maffen, maar dat is gewoon standaard hierLongFields schreef:Nee, niet echt eigenlijk. Tijdens het wandelen waren ze net zo druk als normaal. Thuis liggen ze eigenlijk altijd wel te pitten, dus dat is niet anders dan anders vandaag.
Maar ik heb ook echt niet het idee dat Ollie heel veel stress heeft gehad van het vuurwerk, we waren bij mijn moeder thuis en daar is ie ook gewoon thuis, dus vertrouwd, mama heeft 'm de hele avond achter z'n oren zitten kriebelen en hij heeft vooral genoten van het aaien en geslapen :')
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Ja en van het wandelen kan het niet zijn, want dat wilden ze de afgelopen twee dagen beslist niet
Sidney was best gestressed door het vuurwerk en ligt nu van alle spanning de hele dag te slapen. Boyke heeft veel minder last van vuurwerkstress, zeker nu hij doof begint te worden
Maar hij slaapt sowieso veel.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Geloof niet dat ze hier weten wat moe is.
Ja, straks is Mike wel moe... van zich opwinden hoe hij Indy zou kunnen bestijgen, die loops is. Nu gaat het nog wel, maar als ze op haar vruchtbare dagen is mat Mike zich af met ijsberen en kijken hoe hij erbij kan. Dán is hij moe de dagen erna.
Ja, straks is Mike wel moe... van zich opwinden hoe hij Indy zou kunnen bestijgen, die loops is. Nu gaat het nog wel, maar als ze op haar vruchtbare dagen is mat Mike zich af met ijsberen en kijken hoe hij erbij kan. Dán is hij moe de dagen erna.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik herken het ook niet, de honden buiten waren wel wat onrustiger wat pieperig en zeurderiger dan normaal op oudejaarsdag maar verder totaal geen verschil. Tijdens de jaarwisseling lagen er 2 te pitten en eentje had zich enorm verdiept in zijn kauwbot. Daarna niks meer gehoord, rustig ... maar niks meer geslapen dan anders, niet drukker, gewoon gefietst met allemaal om de beurten vanochtend, ook niet drukker dan anders. Overigens gister tijdens oudjaarsdag ook nog lekker gefietst met ze ook nergens last van. Ook opoe Xena niet...LongFields schreef:Nee, niet echt eigenlijk. Tijdens het wandelen waren ze net zo druk als normaal. Thuis liggen ze eigenlijk altijd wel te pitten, dus dat is niet anders dan anders vandaag.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
blondie
- Zeer actief
Nee zelfs nu lullo niet lekker loopt geen verschil. Gaan met de banaan vrouw! Dus naar mijn oom en tante gelopen in de namiddag, kom ik eens per jaar met de honden op nieuwjaarsdag dus. En we hebben het gered. Even binnen liggen, in de inmens grote tuin gestruind, wat een heerijk huis is dat, iemand met geld en op zoek naar een leuk huis in de randstad mag vragen ..
Daarna in de auto terug, en dacht dat pa ons naar huis zou brengen. maar nee in de auto naar hun, snert eten. Kaartje leggen en net terug naar huis gelopen. Nu zijn ze overigens wel moe. En ik ook wel.
Daarna in de auto terug, en dacht dat pa ons naar huis zou brengen. maar nee in de auto naar hun, snert eten. Kaartje leggen en net terug naar huis gelopen. Nu zijn ze overigens wel moe. En ik ook wel.
-
blondie
- Zeer actief
Nee zelfs nu lullo niet lekker loopt geen verschil. Gaan met de banaan vrouw! Dus naar mijn oom en tante gelopen in de namiddag, kom ik eens per jaar met de honden op nieuwjaarsdag dus. En we hebben het gered. Even binnen liggen, in de inmens grote tuin gestruind, wat een heerijk huis is dat, iemand met geld en op zoek naar een leuk huis in de randstad mag vragen ..
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Hier wel.
We hebben twee dagen de kinderen met aanhang hier gehad, dat was dus de hele dag actie en spelletjes en reuring (opeens negen man ipv twee), en toen een dag rust, en toen begon het knallen en daarna was er nog meer knallen en oudjaar.
En vandaag is mijn schoonmoeder jarig dus de twee die nog enigszins bewogen zijn daar mee heen geweest (Fien en CC) en nu is alles echt stuk.
We hebben twee dagen de kinderen met aanhang hier gehad, dat was dus de hele dag actie en spelletjes en reuring (opeens negen man ipv twee), en toen een dag rust, en toen begon het knallen en daarna was er nog meer knallen en oudjaar.
En vandaag is mijn schoonmoeder jarig dus de twee die nog enigszins bewogen zijn daar mee heen geweest (Fien en CC) en nu is alles echt stuk.
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Ja, ook van de wandeling die we vanmiddag hebben gemaakt.

Groetjes,
Sandra
-
Lieke87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Yup Indy is gesloopt... Ze heeft samen met mij nachtdienst gedraaid met oud en nieuw. Daar heeft zij zich de hele dienst bezig gehouden met mensen begroeten en weer uitlaten. Ik heb haar de hele dag niet meer gehoord of gezien
.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Figo past zich echt heel erg aan aan mijn vriend. Vriend was brak, vandaag voornamelijk bankgehangen, dus Figo ook.
Ik vind het bij Figo zo mooi om te zien, als hij echt moe is. Dat zie je echt aan zijn koppie. Dan heeft ie echt wallen.
Nani had ik niet veel van verwacht vandaag, die heeft gister echt een k.tavond gehad.
Ik heb beide honden niets toegediend.
Maar Nani reageerde wel iets heftiger dan ik zelfs had durven denken.
Die ging echt hijgen, oortjes in de nek.
Vier uur vannacht was e weer haarzelf.
Vanochtend sprong ze ook gelukkig weer net zo spontaan op bed, met haar gekwispel en gekonkel. Gek beessie is het.
Maar vandaag ligt ze voornamelijk in coma.
Ik vind het bij Figo zo mooi om te zien, als hij echt moe is. Dat zie je echt aan zijn koppie. Dan heeft ie echt wallen.
Nani had ik niet veel van verwacht vandaag, die heeft gister echt een k.tavond gehad.
Ik heb beide honden niets toegediend.
Maar Nani reageerde wel iets heftiger dan ik zelfs had durven denken.
Die ging echt hijgen, oortjes in de nek.
Vier uur vannacht was e weer haarzelf.
Vanochtend sprong ze ook gelukkig weer net zo spontaan op bed, met haar gekwispel en gekonkel. Gek beessie is het.
Maar vandaag ligt ze voornamelijk in coma.
-
Melanie 74
Ja toch wel, zelfs onze springgeit is nu uitgeteld maar dat kan ook komen door de laatste dagen.
Zondag wilde ik even lekker het bos in, heerlijk een uur gewandeld en ik kom bijna terug bij de auto is Cissy alias springgeit vertrokken
(ze heeft een hekel aan autorijden).
Roepen, terug gelopen waar ze heen rende maar geen hond ... lichtelijk in paniek toen terug door het bos (met de auto) maar geen Cissy. Stoppen en roepen nog steeds geen Cissy. Ik toch wel wat meer in paniek terug naar het begin punt en verdomd ... een hond maar niets was meer wit aan haar ... en stinken!!
Stinkding in de auto, krijgt op haar flikker gelijk van Wanda (en terecht) en thuis het stinkding in bad. Hondenshampoo was op dus moest het maar met Dove douchezeep. Ze is nu ons Dovehondje
En gisteren had ik een langere wandeling in de buurt gedaan, vandaag mocht ze al weer mee naar de familie voor nieuwjaarsborrel waar ze even de cocker des huizes de levieten heeft gelezen. Je gromt niet zomaar naar ons springgeitje
Do is zeker dat gisteren precies om 00:00 de wereld is vergaan buiten en weigert mee te gaan wandelen, ze heeft op wat aandringen gepiest in de tuin en slaapt het liefst op met haar kop op mijn voet. En ook zij ligt te stinken maar ik verwacht dat ze pas morgen een hoop gaat doen ... als de angst voor de knallen wat weg gezakt is.
En Wanda is gewoon een heerlijk stoer chickie, nergens last van. Slapen is sowieso haar hobby
Zondag wilde ik even lekker het bos in, heerlijk een uur gewandeld en ik kom bijna terug bij de auto is Cissy alias springgeit vertrokken
Roepen, terug gelopen waar ze heen rende maar geen hond ... lichtelijk in paniek toen terug door het bos (met de auto) maar geen Cissy. Stoppen en roepen nog steeds geen Cissy. Ik toch wel wat meer in paniek terug naar het begin punt en verdomd ... een hond maar niets was meer wit aan haar ... en stinken!!
Stinkding in de auto, krijgt op haar flikker gelijk van Wanda (en terecht) en thuis het stinkding in bad. Hondenshampoo was op dus moest het maar met Dove douchezeep. Ze is nu ons Dovehondje
En gisteren had ik een langere wandeling in de buurt gedaan, vandaag mocht ze al weer mee naar de familie voor nieuwjaarsborrel waar ze even de cocker des huizes de levieten heeft gelezen. Je gromt niet zomaar naar ons springgeitje
Do is zeker dat gisteren precies om 00:00 de wereld is vergaan buiten en weigert mee te gaan wandelen, ze heeft op wat aandringen gepiest in de tuin en slaapt het liefst op met haar kop op mijn voet. En ook zij ligt te stinken maar ik verwacht dat ze pas morgen een hoop gaat doen ... als de angst voor de knallen wat weg gezakt is.
En Wanda is gewoon een heerlijk stoer chickie, nergens last van. Slapen is sowieso haar hobby
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Buiten tijdens het uitlaten is Bo levendig voor 10, als altijd. Maar binnen ligt ze op apegapen sinds het vuurwerk vannacht om een uur of 1 wat minder werd. En logisch ook, ze was gisteren best wel gestrest, was constant alert op de knallen.
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Ja hier sliepen ze 1 jan ook grotendeels. Maar dat komt ook omdat we oudejaarsavond bij vrienden waren en dan slapen ze niet dan kijken ze,steeds rond etc.
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
hier was chezz wel rustiger dan andere dagen. elke keer als er geknald werd stond meneer op
en sjeezde naar de raam toe. riep je hem weer terug moest hij verplicht op de plek, en hoorde
weer wat en daar rende hij weer. maar tydens het wandelen zag je er niets aan en was hij zichzelf.
en sjeezde naar de raam toe. riep je hem weer terug moest hij verplicht op de plek, en hoorde
weer wat en daar rende hij weer. maar tydens het wandelen zag je er niets aan en was hij zichzelf.
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
-
Sanner
- Zeer actief
Kiwi wel ja. Ze had gister de hele dag van die slaperige oogjes. Jamie niet, net zo wakker als altijd. 
- *Silvia*
- Zeer actief
Die van mij is altijd al liever lui als moe dus nee niet erger als normaal:)