Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Paniek in de tent.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

billyboy2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Paniek in de tent.

Ongelezen bericht door billyboy2 »

Haai nou,

Was net boven druk aan het opruimen. Paps was in de keuken aan het koken, en de woeffies waren in de kamer.

Ineens begint Billy te gillen als speenvarken dat wordt vermoord. Dus ik laat mijn spullen vallen en stuif naar beneden. Paps komt de keuken uit rennen.

Ren snel naar Billy, en wat is er nou aan de hand? Zit hij met een nagel van zijn achterpoot vast in het haar op zijn oren.
Ik proberen het los te maken, wat nogal lastig gaat met een gillende Billy die niet stil blijft zitten.
Dus zeg tegen pa dat hij een schaar moet pakken, dus die helemaal hysterisch want die kan nooit wat vinden. En de aanwijzing dat er 1 naast de laptop ligt kwam niet helemaal binnen.
Zeg ik tegen hem dat hij het haar door moet knippen tussen poot en oor, wat voor nog meer hysterie zorgt bij pa.
trekt die gek ook nog aan Bills zijn poot, die net stil was omdat hij doorhad dat ik hem gingen helpen. Begint dus weer hysterisch te gillen.
Nou haar doorgeknipt. Billy weer rustig. Kon ik zijn nagel bekijken. Zat er dus een scheur in zijn nagel. Vanaf de wortel naar beneden....heel vreemd. Met een mesje stuk nagel verwijderd zodat het niet weer kan gebeuren.

Toen de taak om Kid te kalmeren, want die rende met de staart tussen de poten door de kamer. Want die dacht dat we Billy aan het vermoorden waren.

Mannen.......

Maar goed. Woeffies zijn weer rustig. En kan vrouwtje rustig haar eten gaan opeten.
Nel
Zeer actief
Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Aantal honden: 1

Re: Paniek in de tent.

Ongelezen bericht door Nel »

Och, wat een consternatie!! Maar goed dat je pa niet alleen thuis was, maar jij ook!!
billyboy2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Paniek in de tent.

Ongelezen bericht door billyboy2 »

Nel schreef:Och, wat een consternatie!! Maar goed dat je pa niet alleen thuis was, maar jij ook!!

Ik moet er niet aan denken dat het was gebeurd als pa alleen thuis was geweest.
Mijn pa wordt ook helemaal hysterisch als Billy zo gilt....dat was echt niet goed gekomen.

Ik had mij uiteindelijk wel gered...

Maar vind het ook zo raar dat de nagel van boven naar beneden is ingescheurd, was laatst ook al zo bij andere nagel
Heb al zijn nagels gecheckt, maar verder zijn ze goed..
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”