Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De eerste oliebol zit er in........bij Lola

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sarah5
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle
Aantal honden: 2

De eerste oliebol zit er in........bij Lola

Ongelezen bericht door Sarah5 »

Lekker dan ik met met moeite uit huis gehesen om wat boodschappen te doen en jawel ook wat oliebollen.

Had ik voor mezelf een heerlijke gevulde kaneelbol meegenomen en daar had ik vanmiddag wel trek in. Thee gezet, bol op een bordje :cheer: helemaal blij.
Werd ik even 1 tel afgeleid door een binnenkomende mail, bol weg :U:

Ik snapte er niets van dus ik eerst nog twijfelen aan mezelf of ik m wel echt al op het bordje had gelegd................

Lola dus :S: die vuile :devil:
hewi
Zeer actief

Re: De eerste oliebol zit er in........bij Lola

Ongelezen bericht door hewi »

En je had er maar eentje meegenomen? jammer :LOL:

Zo heb ik laatst boerenkool zonder worst gegeten....1 tel de andere kant op kijken om de afstandbediening te pakken...
Groetjes Heidi
Afbeelding
Sarah5
Zeer actief
Berner Sennen x Beagle

hewi schreef:En je had er maar eentje meegenomen? jammer :LOL:

Zo heb ik laatst boerenkool zonder worst gegeten....1 tel de andere kant op kijken om de afstandbediening te pakken...
Dat was inderdaad precies diegene waar ik er maar 1 van had meegenomen om eens te proberen en bij op het bordje leggen had ik mijn vingers al afgelikt en door dat het wel een hele lekkere bol was. Ik was er dus danig op aan het verheugen, tijdschriftje erbij zitten maar.....en weg is dat ding :boos:

Om er nu weer een half uur voor in de rij te gaan staan.....ook niet. Volgend jaar weer een poging :roll:
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ZaZa »

:LOL: :LOL: :LOL:

Ik had laatst een broodje met zonder knakworst.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Hopelijk krijg je morgenochtend niet nog een verassing :F:

Gol heeft het ook eens geflikt. Ze is zo braaf wat eten pikken of schooien betreft dat ik soms wel eens te makkelijk word. Zo heb ik eens mijn broodje met ham en kaas achteloos naast me neer gelegd toen ik iets wilde pakken. Ik draai me weer om en zie nog net Gol met haar voortandjes het plakje ham tussen het dubbele broodje vandaan vissen en hard wegrennen :LOL:
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Moest zóóó lachen toen ik de topic titel las...... :goeie:
Sarah5
Zeer actief
Berner Sennen x Beagle

Gollum schreef:Hopelijk krijg je morgenochtend niet nog een verassing :F:

Gol heeft het ook eens geflikt. Ze is zo braaf wat eten pikken of schooien betreft dat ik soms wel eens te makkelijk word. Zo heb ik eens mijn broodje met ham en kaas achteloos naast me neer gelegd toen ik iets wilde pakken. Ik draai me weer om en zie nog net Gol met haar voortandjes het plakje ham tussen het dubbele broodje vandaan vissen en hard wegrennen :LOL:
:LOL: :schrik: dat hoop ik ook niet nee. Ik denk het niet Lola heeft nogal een stalen maag.

Ben wel blij dat ik niet de enige ben met zo'n draak van een hond die gewoon eten van je bord jat :lol1:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Ik ben blij dat die van mij dat niet durven. Ze halen een hoop rottigheid uit, maar mijn eten is me heilig en als ze van het leven houden kunnen ze zich daar maar beter bij neerleggen. Op veilige afstand.
Ik word al gék als mijn man naar mijn bakje krabsalade wijst, als een hond mij iets lekkers door de neus boort... :rambo: :S: :rambo:
Afbeelding
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Maylala schreef:Ik ben blij dat die van mij dat niet durven. Ze halen een hoop rottigheid uit, maar mijn eten is me heilig en als ze van het leven houden kunnen ze zich daar maar beter bij neerleggen. Op veilige afstand.
Ik word al gék als mijn man naar mijn bakje krabsalade wijst, als een hond mij iets lekkers door de neus boort... :rambo: :S: :rambo:
ik ook. dat accepteren we hier niet. en dat zinnetje roep ik luid en duidelijk. tijdens etenstijd gaat hij op zn plek. als dreumes een koekje laat vallen mag hij het alleen opeten als ik hem aanraak en zeg: voor jou! als hij wel wat pakt is het los en gaat het de vuilnisbak in.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ik moet er altijd wel om lachen. Bovendien is het mijn fout, aangezien ik mijn hond in de gelegenheid stel om dat te doen.
Ik had een tijd terug een heerlijk kaasplateautje met kaas op tafel staan, gaat ineens de deurbel. Ik doe open, klets wat en kom terug.....hele kaaspank leeg. Lobbes lag er uiteraard heel onschuldig blij. Zoals altijd. :I:
Kortom, ik balen, maar wel grappig om te zien. :mrgreen:
Sarah5
Zeer actief
Berner Sennen x Beagle

Muk schreef:Ik moet er altijd wel om lachen. Bovendien is het mijn fout, aangezien ik mijn hond in de gelegenheid stel om dat te doen.
Ik had een tijd terug een heerlijk kaasplateautje met kaas op tafel staan, gaat ineens de deurbel. Ik doe open, klets wat en kom terug.....hele kaaspank leeg. Lobbes lag er uiteraard heel onschuldig blij. Zoals altijd. :I:
Kortom, ik balen, maar wel grappig om te zien. :mrgreen:
Dat is inderdaad nog het mooiste dat ze er dan bijliggen alsof er niets gebeurd is :engel: Lola lag inmiddels alweer op de bank en ze keek nog net op terwijl ik de oliebol aan het zoeken was, zo van zoek je iets :lol1:
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Mowgli pakt eigenlijk zelden iets van tafel. Dit was met Gizmo wel anders, de deurbel was voor het het startschot om te stelen wat er te stelen viel. Balou kan niet bij de tafel. anders zou hij het zeker ook doen. Hij is ook een eerste klas schooier, terwijl ik hem nog nooit iets anders gegeven heb als honden koekjes.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Sam en Benthe hebben ieder een halve Berliner bol op, maar die was niet gejat, die had ik gekocht. De oliebollenkraam keek wel raar op, want er stond een onwijs lange rij, ieder kocht voor 25euro ofzo aan oliebollen/appelflappen en ik kocht 1 Berliner bol en die was dan ook nog eens niet voor mezelf.

Sam en Benthe vonden het heerlijk.

Sam kan trouwens rustig stiekem ook wat eten wegfrutselen......... Ook als je wandelt en je eet bijv. tijdens de wandeling even een broodje en je houdt die wat laag even bij je middel ofzo......., dan doet Sam even een sprongetje om de rest uit je hand weg te grissen.
Afbeelding
carine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
Contacteer:

Ongelezen bericht door carine »

hier ook twee dieven met onschuldige snoeten...
laatst hadden we een familiefeestje, de hapjes stonden klaar in de keuken en iemand vergeet het hekje te sluiten...eerste rij hapjes was vakkundig van het bordje weggesnoept en we weten nog steeds niet wie van de twee het gedaan heeft...
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:LOL: ik moet er wel om lachen, maar wat ben ik blij dat ik het niet ken,
zelfs als er iets op de grond valt wacht hij nog op toestemming :mrgreen:
Indy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Indy »

Indy beseft inmiddels dat ze geen eten mag stelen, maar soms kan ze het niet laten... Laatst had ze de kaas van het aanrecht gepakt (1 kilo) en in haar mand gelegd, netjes in het papiertje. Zelf ging ze in haar bench liggen en wou er een paar uur lang niet uitkomen :LOL:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”