Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alleen smuldier of 2e kvv er bij?
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Alleen smuldier of 2e kvv er bij?
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
het is compleet dus inprincipe hoef je er geen andere kvv bij te geven.
als je voor goedkoop wilt gaan is lotgering misschien een goed idee is namelijk nog goedkoper dan smuldier
als je voor goedkoop wilt gaan is lotgering misschien een goed idee is namelijk nog goedkoper dan smuldier
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Ik wissel af: smuldier, ah, rodi, carnibest, energique, duck, ahv. Wel altijd de complete versie. En dan nog af en toe tafelresten, yoghurt, eitje, strotjes enz.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wat alleen duur is goed? Xavi heeft zijn eerste jaar alleen Smuldier gehad...
Nu krijgen ze alleen Lotgering met wat verse dingen erbij als nekken, penslappen etc.
Nu krijgen ze alleen Lotgering met wat verse dingen erbij als nekken, penslappen etc.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dagmar88
- Zeer actief
alinelaila schreef:Oh nee hoor, dat zul je mij nooit horen zeggen.malinois schreef:Wat alleen duur is goed?
Maar omdat het voor die prijs toch vooral slachtafval e.d. zal zijn, vroeg ik mij af of dat compleet genoeg is ondanks dat er sommige verpakkingen 'compleet' staat.
Lotgering ken ik niet, zal daar eens op googlen.
Wat ik van smuldier zo vreselijk handig vindt, is dat ik het praktisch bij elke supermarkt kan halen. Ik hoef dus niet een boel tegelijk te bestellen en van te voren te bedenken of er nog genoeg in de vriezer ligt e.d.
-
Mojuan
- Zeer actief
In feite is alle kvv gewoon slachtafval, dus waar maak je je zorgen over?
Een hond kan in principe prima leven op Smuldier kompleet, het ligt er maar net aan wat jij zelf graag wilt.
Ik zou het gewoon doen, je merkt vanzelf wel of het goed blijft gaan toch? Veranderen kan altijd nog.
Een hond kan in principe prima leven op Smuldier kompleet, het ligt er maar net aan wat jij zelf graag wilt.
Ik zou het gewoon doen, je merkt vanzelf wel of het goed blijft gaan toch? Veranderen kan altijd nog.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het is allemaal slachtafvalalinelaila schreef:Oh nee hoor, dat zul je mij nooit horen zeggen.malinois schreef:Wat alleen duur is goed?
Maar omdat het voor die prijs toch vooral slachtafval e.d. zal zijn, vroeg ik mij af of dat compleet genoeg is ondanks dat er sommige verpakkingen 'compleet' staat.
Lotgering ken ik niet, zal daar eens op googlen.
Wat ik van smuldier zo vreselijk handig vindt, is dat ik het praktisch bij elke supermarkt kan halen. Ik hoef dus niet een boel tegelijk te bestellen en van te voren te bedenken of er nog genoeg in de vriezer ligt e.d.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- alma.m
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.
Noah krijgt 1300 gram vlees per dag. Ik meng 500gr. Smuldier pens of vlees compleet met 800 gram van Alaska combi. Daar zitten 8 smaken van in een doos.
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

6 Januari 1999 -1 Mei 2010

-
Barbabelle
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse terrier
- Aantal honden: 1
Ik geef nu ook alleen smuldier, de vlees en vlees/pens compleet en af en toe de kip. Het is de enige kvv die Moon lekker blijft vinden, ik heb alle soorten zo ongeveer geprobeerd maar die blieft madame niet..
Afgewisseld met af en toe een eitje, visje en kippennekje lijkt het mij wel compleet.
Afgewisseld met af en toe een eitje, visje en kippennekje lijkt het mij wel compleet.