Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De laatste les van het jaar

Moderator: moderatorteam

mito
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Aantal honden: 3

De laatste les van het jaar

Ongelezen bericht door mito »

Gisteren al weer de laatste les van het jaar gehad met Misty. 8 januari beginnen we pas weer en dan is het voor beide meiden op naar het examen van 2 maart. Dat is dan de GG2 voor Misty en GGB voor Barra (fhn)
Maar goed voor de laatste les moeten we alijd zelf bedenken wat voor oefeningen we willen doen. Ik dacht, laat ik eens wat anders als anders bedenken. Ik had de oefening "vooruit sturen naar de bolletjes" aangepast door op het pad ernaartoe een bord met kaas en leverworst te zetten waar ze gewoon langs moestenlopen. Ondanks een hoop gelach en ongeloof vooraf, ging het bij allemaal goed. Alleen na aflopen wilden er twee nog even stiekem terug lopen naar het bord. :goeie:
Ik had ook nog een berg van tien vreemde voorwerpen meegenomen die gerapporteerd moesten worden. Gek genoeg was de appel degene die het langst bleef liggen terwijl er ook dingen als een teenslipper,, een stuk gereedschap van ijzer en en pollepel lagen.
Nu nog iets bedenken voor de laatste les van Barra bedenken. Dat moet natuurlijk iets eenvoudiger, maar ik vind het wel leuk als het eens anders is. Hmn, mochten jullie nog goeie ideeen hebben??
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”