Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gevalletje gigantisch lomp, zucht

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Gevalletje gigantisch lomp, zucht

Ongelezen bericht door Inge »

Ik dacht dat Numa erg was qua lompheid, maar Biène heeft vandaag bewezen er ook wat van te kunnen. :roll:
We waren op de club vanmorgen en omdat Biène stikvervelend is de laatste tijd haar maar eens uit de auto gehaald om wat energie kwijt te raken door haar haar neus te laten gebruiken.
Dus een aantal voorwerpjes verstopt en haar aangezet om te zoeken.
Madam vloog als een idioot over het spoor, en aan het einde van het spoor vond ze het eerste voorwerpje, wat ze netjes naar me toe bracht en op mijn commando in mijn hand liet vallen.
Weer weggezet en al snel kwam ze terug met voorwerpje 2, wat ze iets te vroeg losliet en dus in de sneeuw belandde. Direct kwijt dus. :roll: Nummer 3 en 4 had ze ook zo gevonden en ook weer netjes in mijn hand gelost.
Dus ik pak haar bal en gooi die weg als beloning, Biène er op volle vaart achteraan.
Ik zak op mijn hurken en ga met mijn handen door de sneeuw op zoek naar voorwerp 2 wat daar ergens moest liggen, zoek nog wat verder en toen "KABLOEM"..... een klap tegen mijn hoofd en ik lag gestrekt in de sneeuw. Was ze in volle vaart met haar bal naar me terug gerend en vergeten te remmen :denken: ... of te laat geremd waardoor ze doorschoot in de sneeuw :denken: ... geen idee wat ze deed maar ze klapte iig in volle vaart tegen mijn hoofd aan. :eek: :eek:
Ze stond me heel raar aan te kijken toen ik overeind kwam, alsof ze er niets van begreep dat ik ineens in de sneeuw lag. :19:
Ik stond even te tollen op mijn benen maar gelukkig lijk ik er niets aan over te hebben gehouden behalve een gekrenkt ego. :mrgreen:
We hebben Biène daarna maar even op een IPO-mouw laten bijten om haar gekte er een beetje af te krijgen. Ze bijt nauwelijks meer maar moet af en toe zo haar spanning af laten vloeien om haar "leuk" te houden thuis. :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Nel
Zeer actief
Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Aantal honden: 1

Re: Gevalletje gigantisch lomp, zucht

Ongelezen bericht door Nel »

Dat is een gevalletje turbokracht zeg!! Wat zul je geschrokken zijn...
Gelukkig maar dat je hoofd nog heel is... :ok:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

moet altijd zo lachen om jouw verhalen over de honden. Ze zijn volgens mij behoorlijk lomp als ik het zo lees :LOL:
Dit keer dus geen schade aan je lijf, goed zo :ok:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

:LOL:
In ieder geval had Biène veel plezier op de training :engel:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Inge
Zeer actief
Contacteer:

blondie schreef:moet altijd zo lachen om jouw verhalen over de honden. Ze zijn volgens mij behoorlijk lomp als ik het zo lees :LOL:
Ze zeggen dat de hond op de baas gaat lijken :ugh: :schrik:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
hewi
Zeer actief

Ongelezen bericht door hewi »

oohww aauw dat deed vast zeer,de lomperd :mrgreen:
Groetjes Heidi
Afbeelding
P-tt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel

Ongelezen bericht door P-tt »

Ik ben zo blij dat wij voor een teckeltje zijn gegaan. Het omkegel gevaar is een heel stuk kleiner.

Niets aan overgehouden hoop ik ( behalve dat deukje in je ego)?
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Inge schreef:
blondie schreef:moet altijd zo lachen om jouw verhalen over de honden. Ze zijn volgens mij behoorlijk lomp als ik het zo lees :LOL:
Ze zeggen dat de hond op de baas gaat lijken :ugh: :schrik:
:80: :ugh: :(:
Inge
Zeer actief
Contacteer:

P-tt schreef::LOL:
Ik ben zo blij dat wij voor een teckeltje zijn gegaan. Het omkegel gevaar is een heel stuk kleiner.

Volgens mij niet. Ik zag ff sterretjes en was even dol toen ik overeind kwam,maar verder geen koppijn oid gehad.
Misschien heeft ze al mijn wervels weer recht in het lood gezet nu. Dan kan ik er nog een slaatje uitslaan in het kader van alternatieve therapie. "Zere nek? Zo verholpen met Biène-magic" :pffff: Dat lijkt me een mooie slogan. :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

P-tt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel

Ongelezen bericht door P-tt »

Inge schreef:

Volgens mij niet. Ik zag ff sterretjes en was even dol toen ik overeind kwam,maar verder geen koppijn oid gehad.
Misschien heeft ze al mijn wervels weer recht in het lood gezet nu. Dan kan ik er nog een slaatje uitslaan in het kader van alternatieve therapie. "Zere nek? Zo verholpen met Biène-magic" :pffff: Dat lijkt me een mooie slogan. :wink:
Of verborgen cameragrappen maken. Mensen kegelen met Biène :lol1:
Afbeelding
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Vergeten te remmen ? totaal respektloos zal je bedoelen :mrgreen:
blondie
Zeer actief

Inge schreef:

hahah dat herken ik ook wel. Door een knaller voel ik soms iets knakken en vaak lijkt het also het terug knakt, kan geen kraker tegenop :wink: Hier ook het teefje dat die "gave" lijkt te hebben :engel:
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Is het een herder-teven-ding?
Marouck kon er ook wat van, die heeft me eens een blauw oog bezorgd met haar fameuze Marouck-begroeting :eek:
Groetjes Inge
Afbeelding

blondie
Zeer actief

Inge schreef:Is het een herder-teven-ding?
Marouck kon er ook wat van, die heeft me eens een blauw oog bezorgd met haar fameuze Marouck-begroeting :eek:
Blauwe ogen nog niet gehad, wel een dikke lip, litteken op mijn scheenbeen toen ik door en drukke actie onderuit ging en mijn scheen openhaalde op de hoek van een brug erg auw en bloederig en nu 4 jaar na dato behoorlijk litteken en nog verdikte huid. Schram op mijn gezicht, opengehaalde wenkbrouw en ik die het niet doorhad en vrolijk pizza bestellen terwijl bloed langs de wenkbrouw liep. Het regende dus ik dacht dat het regendruppels waren in plaats van bloeddruppels. Ben gewoon de schrik in de buurt soms besef ik me nu :roll:
Verder zijn ze braaf. Maar de keren dat mijn botten/wervels terug knakken is als het teefje weer eens wat doet.
Ook in de ochtend, dan is ze ook zo heerlijk druk. Als ik niet rap omdraai pakt ze mijn ribben mee. Als ik omdraai heb ik kraken van mijn ruggewervels for free. Heb ik liever dan mijn ribben.
SimoneV
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door SimoneV »

Inge schreef:Is het een herder-teven-ding?
Ja :F:
Gelukkig valt de schade mee!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”