We waren op de club vanmorgen en omdat Biène stikvervelend is de laatste tijd haar maar eens uit de auto gehaald om wat energie kwijt te raken door haar haar neus te laten gebruiken.
Dus een aantal voorwerpjes verstopt en haar aangezet om te zoeken.
Madam vloog als een idioot over het spoor, en aan het einde van het spoor vond ze het eerste voorwerpje, wat ze netjes naar me toe bracht en op mijn commando in mijn hand liet vallen.
Weer weggezet en al snel kwam ze terug met voorwerpje 2, wat ze iets te vroeg losliet en dus in de sneeuw belandde. Direct kwijt dus.
Dus ik pak haar bal en gooi die weg als beloning, Biène er op volle vaart achteraan.
Ik zak op mijn hurken en ga met mijn handen door de sneeuw op zoek naar voorwerp 2 wat daar ergens moest liggen, zoek nog wat verder en toen "KABLOEM"..... een klap tegen mijn hoofd en ik lag gestrekt in de sneeuw. Was ze in volle vaart met haar bal naar me terug gerend en vergeten te remmen
Ze stond me heel raar aan te kijken toen ik overeind kwam, alsof ze er niets van begreep dat ik ineens in de sneeuw lag.
Ik stond even te tollen op mijn benen maar gelukkig lijk ik er niets aan over te hebben gehouden behalve een gekrenkt ego.
We hebben Biène daarna maar even op een IPO-mouw laten bijten om haar gekte er een beetje af te krijgen. Ze bijt nauwelijks meer maar moet af en toe zo haar spanning af laten vloeien om haar "leuk" te houden thuis.