Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bonnie en Kvv

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Aantal honden: 1

Bonnie en Kvv

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Het is voor Bonnie de 2e keer dat ze vlees krijgt. Eerder kreeg ze carnibest kip rijst. Dat is altijd vrij goed gegaan. Ze is heel gevoelig voor diarree en voedsel. Wat dat is weet niemand. Ze is toen ze ziek werd op Royal canin intestinal gezet.
Dit ging goed. Toch wilde ik dit nog een keer proberen.
Nu krijgt ze Degomeat. Ze doet het aardig. Is er dol op en eet meerdere keren per dag haar bak of Kong leeg.
Geen diarree. Maar ze poept nu steeds kleine keuteltjes. 4/5x per wandeling, meestal 4x per dag.
Sinds ik wat zalmolie toevoeg zijn de keutels niet extreem hard.
Is dit een probleem, dat ze geen hele drollen poept, en wat kan ik daaraan doen? Van lam kon ze wel moeilijk poepen. De zalm kip gaat makkelijker maar nog steeds keutels en meerdere keren per wandeling..
Iemand een tip.. of zeggen jullie: geen probleem?

Groetjes, Rianne
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
Pauline
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse herder
Aantal honden: 0
Contacteer:

Re: Bonnie en Kvv

Ongelezen bericht door Pauline »

Princess schreef:Geen diarree. Maar ze poept nu steeds kleine keuteltjes. 4/5x per wandeling, meestal 4x per dag.
Meerdere kleine keutelhoopjes zijn niet ongewoon als je kip voert. Kan op zich geen kwaad. Je kunt de kip(mix) ook afwisselen met ander vlees.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”