Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik ben ook blij met de bonte specht in mijn tuin, ze komt nu dagelijks een zaadje meepikken. Natuurlijk zijn de drukke mezen, mussen, merel en het roodborstje ook heel leuk. Van mijn huishouding komt weinig meer terecht, ik zit de hele dag met mijn neus tegen het glas naar de vogels te gluren.
Leuke foto's, mooie variatie aan vogels heb je in je tuin!
De bonte specht vind ik het mooist, heb hem hier zelf nog niet op de kiek gekregen maar dat gaat me ongetwijfeld een keer lukken.
Een mooie variatie kun je wel zeggen, ook komen nog de Vlaamse gaai, kauwtje, grote zwarte kraai, eksters en zo af en toe een zeemeeuw wat te eten halen. Oja en dan nog de ransuil in de boom bij de buren, het is hier echt genieten!