Hoe weet je dat je te weinig met je hond gedaan hebt in een week? Een half omgeploegd grasveld aantreffen, met wat mooie planten in een kennel.
Tessa wordt regelmatig de tuin ingegooid om zelf te spelen, in huis heeft ze geen speeltjes liggen, omdat alles dan stukgaat. Buiten ligt er van alles en kan ze ongestoord haar gang gaan. Ze vindt het heerlijk buiten, maar mijn planten niet.

Ik had haar van de week 1 keer zien graven, ga ik net naar buiten, omdat ze weer bezig was, heeft ze een kuil van 50cm diep gegraven IN ons grasveld! Oh en de schutting half uitgegraven en onder haar kennel door de planten vermoord...

En het stomme is, het is mijn eigen schuld. Deze week heb ik minder met haar gedaan dan normaal, alleen het normale appel oefenen en keertje hard lopen en fietsen. Geen spoortje gelegd, niet met de bal wezen gooien, omdat er andere honden liepen. Blijkbaar is dat haar wraak
Dit weekend maken we het goed, we gaan een weekendje weg met de schoonfamilie en dus 2 honden, vlak naast het bos. Ze kan haar lol op