Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondjes na scheiding ook gescheiden
Moderator: moderatorteam
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
Hondjes na scheiding ook gescheiden
TILBURG - Nathalie de Koning uit Tilburg is er kapot van: haar twee chihuahua's Milow en Brandy moeten uit elkaar. De rechter heeft een jaar na haar eigen scheiding bepaald dat een van de beestjes (Milow) naar haar ex-vrouw moet.
De boedel moet na een persoonlijk conflict gelijkwaardig worden verdeeld en daardoor is de scheiding van de hondjes niet tegen te houden. Nathalie de Koning gaat nog wel in hoger beroep tegen de beslissing. Milow (reutje) en Brandy (teefje) zijn overigens geen broer en zus.
'Ze kunnen niet zonder elkaar'
Nathalie de Koning en haar zoon Jaimy kunnen niet geloven dat Milow het huis en zijn evenknie Brandy moet verlaten. "Ze zijn drie jaar oud en al die tijd samen. Ze eten samen, slapen samen. Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.
Laatst was Brandy naar de dierenarts. "Toen ze weer thuiskwam, was Milow helemaal uitgelaten. Je merkte echt dat hij blij was dat Brandy weer thuis was." De Koning is bang dat de chihuahua's elkaar zo gaan missen, dat ze niet meer willen eten.
bron
De boedel moet na een persoonlijk conflict gelijkwaardig worden verdeeld en daardoor is de scheiding van de hondjes niet tegen te houden. Nathalie de Koning gaat nog wel in hoger beroep tegen de beslissing. Milow (reutje) en Brandy (teefje) zijn overigens geen broer en zus.
'Ze kunnen niet zonder elkaar'
Nathalie de Koning en haar zoon Jaimy kunnen niet geloven dat Milow het huis en zijn evenknie Brandy moet verlaten. "Ze zijn drie jaar oud en al die tijd samen. Ze eten samen, slapen samen. Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.
Laatst was Brandy naar de dierenarts. "Toen ze weer thuiskwam, was Milow helemaal uitgelaten. Je merkte echt dat hij blij was dat Brandy weer thuis was." De Koning is bang dat de chihuahua's elkaar zo gaan missen, dat ze niet meer willen eten.
bron
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Hondjes na scheiding ook gescheiden
Een werkelijk familiedrama.. 
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Buiten dat ik het gestoord vind om honden onder de inboedel te scharen, is er uiteraard wel een oplossing voor dit dilemma:
Je kunt de andere hond ook meegeven, natuurlijk. Als het je er echt om gaat wat het beste voor de hónden is.Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Loek
- Zeer actief
Als ze nou echt naar het belang van die hondjes keken dan hadden ze die twee bij elkaar gelaten, dit heeft niks met de hondjes te maken maar gewoon met elkaar zoveel mogelijk te raken 
-
Neeltje
De hondjes overleven het wel. Deze keer niet over de rug van de kinderen, maar de honden. Ze zoeken het lekker zelf uit.
-
Loek
- Zeer actief
preciesMiranda schreef:Buiten dat ik het gestoord vind om honden onder de inboedel te scharen, is er uiteraard wel een oplossing voor dit dilemma:Je kunt de andere hond ook meegeven, natuurlijk. Als het je er echt om gaat wat het beste voor de hónden is.Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
je haalt me de woorden uit de mondMiranda schreef:Buiten dat ik het gestoord vind om honden onder de inboedel te scharen, is er uiteraard wel een oplossing voor dit dilemma:Je kunt de andere hond ook meegeven, natuurlijk. Als het je er echt om gaat wat het beste voor de hónden is.Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Joey.K
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat moet je leven toch fijn zijn als dat het grootste drama is dat je kan overkomen...
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Precies, ken je klassiekers!Miranda schreef:Buiten dat ik het gestoord vind om honden onder de inboedel te scharen, is er uiteraard wel een oplossing voor dit dilemma:Je kunt de andere hond ook meegeven, natuurlijk. Als het je er echt om gaat wat het beste voor de hónden is.Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.

-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Dan beide hondjes halveren, toch?Sas schreef:Precies, ken je klassiekers!Miranda schreef:Buiten dat ik het gestoord vind om honden onder de inboedel te scharen, is er uiteraard wel een oplossing voor dit dilemma:Je kunt de andere hond ook meegeven, natuurlijk. Als het je er echt om gaat wat het beste voor de hónden is.Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.
-
Caat*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Idd, gewoon voorstellen om ze dan maar ieder de helft van elke hond te geven. Kijken hoe snel ze dan een oplossing hebben......kooi schreef:Dan beide hondjes halveren, toch?Sas schreef:Precies, ken je klassiekers!Miranda schreef:Buiten dat ik het gestoord vind om honden onder de inboedel te scharen, is er uiteraard wel een oplossing voor dit dilemma:Je kunt de andere hond ook meegeven, natuurlijk. Als het je er echt om gaat wat het beste voor de hónden is.Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
de echte moeder liet losCaat* schreef:Idd, gewoon voorstellen om ze dan maar ieder de helft van elke hond te geven. Kijken hoe snel ze dan een oplossing hebben......kooi schreef:Dan beide hondjes halveren, toch?Sas schreef:Precies, ken je klassiekers!Miranda schreef:Buiten dat ik het gestoord vind om honden onder de inboedel te scharen, is er uiteraard wel een oplossing voor dit dilemma: Je kunt de andere hond ook meegeven, natuurlijk. Als het je er echt om gaat wat het beste voor de hónden is.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Mojuan
- Zeer actief
Juist, dat is wat ik zou doen als het mij echt om de hondjes ging.Miranda schreef:Buiten dat ik het gestoord vind om honden onder de inboedel te scharen, is er uiteraard wel een oplossing voor dit dilemma:Je kunt de andere hond ook meegeven, natuurlijk. Als het je er echt om gaat wat het beste voor de hónden is.Ze kunnen niet zonder elkaar", zegt de bazin.
Dan zou ik er echt wel verdriet van hebben dat ik beide hondjes kwijt ben, maar dan koop ik wel twee nieuwe hondjes om me gezelschap te houden.

-
Caat*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Dat is waar, maar dan zijn ze wel bij elkaar. En dat schijnt hun doel te zijnrenee-uk schreef:de echte moeder liet losCaat* schreef:Idd, gewoon voorstellen om ze dan maar ieder de helft van elke hond te geven. Kijken hoe snel ze dan een oplossing hebben......kooi schreef:Dan beide hondjes halveren, toch?Sas schreef: Precies, ken je klassiekers!

- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Helemaal mee eens, gewoon het hondje meegeven.