Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierencommunicatie..
Moderator: moderatorteam
- Mirella
- Zeer actief
Dierencommunicatie..
Geloven jullie erin? hebben jullie ervaringen?
ik heb er na onze vermiste kat contact meegezocht.
met 6 verschillende in totaal.
de eerste zei dat ze zat opgesloten in een koude donkere loods waar mensen haar mishandelden.
de 2 e en de 3 e zeiden dat ze dood was,de een zei dat ze in een container lag,de ander onder een stapel hout.
de 4 e zei dat ze hier vlakbij in een flat zit levend en wel en de laatste zei in de buurt van een zendmast,bij containers.
bij elke kreeg ik weer hoop,heb dus eerst naar loodszen gezocht,toen naar containers,toen naar brandhout.
in flats flyers opgehangen en de zenmast in zwijndrecht bezocht.maar geen kat te bekennen.
mijn geloof erin is inmiddels dus wel verdwenen.ben benieuwd of er mensen zijn met wel goede ervaringen,
en uitleg hoe het nou werkt..is het iets wat gewoon op aarde bestaat,of is het paranormaal?
de eerste zei dat ze zat opgesloten in een koude donkere loods waar mensen haar mishandelden.
de 2 e en de 3 e zeiden dat ze dood was,de een zei dat ze in een container lag,de ander onder een stapel hout.
de 4 e zei dat ze hier vlakbij in een flat zit levend en wel en de laatste zei in de buurt van een zendmast,bij containers.
bij elke kreeg ik weer hoop,heb dus eerst naar loodszen gezocht,toen naar containers,toen naar brandhout.
in flats flyers opgehangen en de zenmast in zwijndrecht bezocht.maar geen kat te bekennen.
mijn geloof erin is inmiddels dus wel verdwenen.ben benieuwd of er mensen zijn met wel goede ervaringen,
en uitleg hoe het nou werkt..is het iets wat gewoon op aarde bestaat,of is het paranormaal?
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Dierencommunicatie..
Mirella schreef:Geloven jullie erin? hebben jullie ervaringen?
Mens, wat doe je jezelf aan?
- Mirella
- Zeer actief
ja,dat vraag ik me achteraf ook wel een beetje af..ik zou graag willen weten,of het uberhaupt wel bestaat.
- Skittles
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Monstertjes.
- Aantal honden: 2
nee, ik geloof er niet in. het zijn ook wel 6 hele verschillende uitslagen, die er bij jou 'uitgekomen' zijn. hoop dat je niet teveel geld er aan hebt besteedt.
Nee zeg, zolang er geen keihard bewijs is, en dat gaat er ook echt niet komen, geloof ik daar absoluut niet in.
- Mirella
- Zeer actief
dat valt nog mee,1 was 50 euro,1 was 15 en 1 gratis.de andere 3 heb ik nog geen rekening van gehad en is al een tijd geleden.denk dat die het erbij laten.Skittles schreef:nee, ik geloof er niet in. het zijn ook wel 6 hele verschillende uitslagen, die er bij jou 'uitgekomen' zijn. hoop dat je niet teveel geld er aan hebt besteedt.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ook niet, en dat blijkt al wel gezien de reacties die TS gekregen heeft, het komt niet eens bij elkaar in de buurt.MissDorien schreef:Nee zeg, zolang er geen keihard bewijs is, en dat gaat er ook echt niet komen, geloof ik daar absoluut niet in.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Mirella
- Zeer actief
ik heb dat ook gevraagd en haar reactie was dat vermissingen het moeilijkst zijn,omdat dieren vaak zelf niet weten dat ze dood zijnmalinois schreef:Ik ook niet, en dat blijkt al wel gezien de reacties die TS gekregen heeft, het komt niet eens bij elkaar in de buurt.MissDorien schreef:Nee zeg, zolang er geen keihard bewijs is, en dat gaat er ook echt niet komen, geloof ik daar absoluut niet in.

- dagmar88
- Zeer actief
Mirella schreef:dat valt nog mee,1 was 50 euro,1 was 15 en 1 gratis.de andere 3 heb ik nog geen rekening van gehad en is al een tijd geleden.denk dat die het erbij laten.Skittles schreef:nee, ik geloof er niet in. het zijn ook wel 6 hele verschillende uitslagen, die er bij jou 'uitgekomen' zijn. hoop dat je niet teveel geld er aan hebt besteedt.

Denk dat je je er beter bij neer kunt leggen dat je er nooit achter gaat komen wat er met je kat gebeurt is...
Ach, houd toch op!
Ik kijk nu half tv en er is een programma voor over mensen die zoeken naar 'bewijs' voor het bestaan van de Sasquatch.
Ze zoeken gewoon excuses om het belabberde bewijs op te kalefateren zodat ze kunnen zeggen zie je wel, ik heb gelijk.
Ik vind het triest
Ik kijk nu half tv en er is een programma voor over mensen die zoeken naar 'bewijs' voor het bestaan van de Sasquatch.
Ze zoeken gewoon excuses om het belabberde bewijs op te kalefateren zodat ze kunnen zeggen zie je wel, ik heb gelijk.
Ik vind het triest

- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
- Aantal honden: 1
Denk dat ze dan maar het beste uit de buurt van slachthuizen kan blijven.Mirella schreef:ik heb dat ook gevraagd en haar reactie was dat vermissingen het moeilijkst zijn,omdat dieren vaak zelf niet weten dat ze dood zijnmalinois schreef:Ik ook niet, en dat blijkt al wel gezien de reacties die TS gekregen heeft, het komt niet eens bij elkaar in de buurt.MissDorien schreef:Nee zeg, zolang er geen keihard bewijs is, en dat gaat er ook echt niet komen, geloof ik daar absoluut niet in.
Wiel
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Maar dan nog moet de plaatst toch hetzelfde zijnMirella schreef:ik heb dat ook gevraagd en haar reactie was dat vermissingen het moeilijkst zijn,omdat dieren vaak zelf niet weten dat ze dood zijnmalinois schreef:Ik ook niet, en dat blijkt al wel gezien de reacties die TS gekregen heeft, het komt niet eens bij elkaar in de buurt.MissDorien schreef:Nee zeg, zolang er geen keihard bewijs is, en dat gaat er ook echt niet komen, geloof ik daar absoluut niet in.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
Wat vreselijk van je kat. kan me voorstellen dat je er alles aan wilt doen om hem te vinden.
Ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde. en dat sommige mensen
dit ook kunnen aangeven. maar er zijn ook een boel mensen die hier misbruik van maken helaas.
Ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde. en dat sommige mensen
dit ook kunnen aangeven. maar er zijn ook een boel mensen die hier misbruik van maken helaas.
- Mirella
- Zeer actief
mijn reactie staat er niet dus even opnieuw.ik heb me er inmiddels bij neergelegd,ik ga ook niet op zoek naar goede ervaringen omdat ik nog een x wil proberen hoor.maar ben benieuwd,of er mensen zijn met wel goede ervaringen,of juist niet.en of er mensen in geloven ja of nee..dagmar88 schreef:Mirella schreef:dat valt nog mee,1 was 50 euro,1 was 15 en 1 gratis.de andere 3 heb ik nog geen rekening van gehad en is al een tijd geleden.denk dat die het erbij laten.Skittles schreef:nee, ik geloof er niet in. het zijn ook wel 6 hele verschillende uitslagen, die er bij jou 'uitgekomen' zijn. hoop dat je niet teveel geld er aan hebt besteedt.
Tja, dat is wat ik heb betaald voor een geweldig leuk kitten + inentingen.
Denk dat je je er beter bij neer kunt leggen dat je er nooit achter gaat komen wat er met je kat gebeurt is...
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Sorry hoor, maar iemand die met zo'n uitleg komt, zou ik sowieso niet meer geloven.Mirella schreef:ik heb dat ook gevraagd en haar reactie was dat vermissingen het moeilijkst zijn,omdat dieren vaak zelf niet weten dat ze dood zijnmalinois schreef:Ik ook niet, en dat blijkt al wel gezien de reacties die TS gekregen heeft, het komt niet eens bij elkaar in de buurt.MissDorien schreef:Nee zeg, zolang er geen keihard bewijs is, en dat gaat er ook echt niet komen, geloof ik daar absoluut niet in.

Wel ontzettend balen van je kat, dan maar hopen dat de 4de gelijk had...

- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Nee, daar geloof ik echt niet in. Ik vind dat echt absolute kolder 
Ik geloof dat als je er voor open staat en in gelooft dat je ook dat soort dingen gaat zien en ik zie dat altijd een beetje als 'gut die ziet ze vliegen'.
Een vriendin van mij heeft contact met geesten UHUH nou ik heb ze nog nooit gezien. En ik heb wel eens gevraagd of ze er niet contact kon zoeken met 1. Dat deed ze waar ik bij was, nou ik heb niks, maar dan ook niks gemerkt. En de antwoorden die ze op mijn vragen gaf waren wel zo algemeen, die had iedereen kunnen bedenken.
Als ze iets kwijt is heeft haar dode man het ook altijd verplaatst. Ook onzin, ze heeft het gewoon ergens anders neergelegd, maar is vergeten waar

Ik geloof dat als je er voor open staat en in gelooft dat je ook dat soort dingen gaat zien en ik zie dat altijd een beetje als 'gut die ziet ze vliegen'.
Een vriendin van mij heeft contact met geesten UHUH nou ik heb ze nog nooit gezien. En ik heb wel eens gevraagd of ze er niet contact kon zoeken met 1. Dat deed ze waar ik bij was, nou ik heb niks, maar dan ook niks gemerkt. En de antwoorden die ze op mijn vragen gaf waren wel zo algemeen, die had iedereen kunnen bedenken.
Als ze iets kwijt is heeft haar dode man het ook altijd verplaatst. Ook onzin, ze heeft het gewoon ergens anders neergelegd, maar is vergeten waar

- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
DeDiana schreef:Sorry hoor, maar iemand die met zo'n uitleg komt, zou ik sowieso niet meer geloven.Mirella schreef: ik heb dat ook gevraagd en haar reactie was dat vermissingen het moeilijkst zijn,omdat dieren vaak zelf niet weten dat ze dood zijn![]()
Wel ontzettend balen van je kat, dan maar hopen dat de 4de gelijk had...
Heb je the Sixth Sense niet gezien? I see dead people blabla... die Bruce had toch ook de hele film niet door dat hij zelf dood was

- dagmar88
- Zeer actief
Mirella schreef: mijn reactie staat er niet dus even opnieuw.ik heb me er inmiddels bij neergelegd,ik ga ook niet op zoek naar goede ervaringen omdat ik nog een x wil proberen hoor.maar ben benieuwd,of er mensen zijn met wel goede ervaringen,of juist niet.en of er mensen in geloven ja of nee..

En een misselijke manier om mensen hoop te geven en geld afhandig te maken.
Het is niet meer dan misbruik maken van iemands gemoedstoestand.
- Mirella
- Zeer actief
ja vind ik nu ook wel.maar ik ben nooit overtuigd geweest,meer van niet geschoten is altijd mis.dagmar88 schreef:Mirella schreef: mijn reactie staat er niet dus even opnieuw.ik heb me er inmiddels bij neergelegd,ik ga ook niet op zoek naar goede ervaringen omdat ik nog een x wil proberen hoor.maar ben benieuwd,of er mensen zijn met wel goede ervaringen,of juist niet.en of er mensen in geloven ja of nee..
Tja, ik vind het eerlijk gezegd stom om daar in te trappen.
aangezien hetgeen de eerste zei nogal schokkend was,wilde ik het van een tweede horen en die zei weer heel wat anders..en raadde me een ander erbij aan en zo ging het verder
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Weer een wijze les geleerd zullen we maar zeggen toch?Mirella schreef:ja vind ik nu ook wel.maar ik ben nooit overtuigd geweest,meer van niet geschoten is altijd mis.dagmar88 schreef:Mirella schreef: mijn reactie staat er niet dus even opnieuw.ik heb me er inmiddels bij neergelegd,ik ga ook niet op zoek naar goede ervaringen omdat ik nog een x wil proberen hoor.maar ben benieuwd,of er mensen zijn met wel goede ervaringen,of juist niet.en of er mensen in geloven ja of nee..
aangezien hetgeen de eerste zei nogal schokkend was,wilde ik het van een tweede horen en die zei weer heel wat anders..en raadde me een ander erbij aan en zo ging het verder

- Mirella
- Zeer actief
dat zeker!Meghan schreef:Weer een wijze les geleerd zullen we maar zeggen toch?Mirella schreef:ja vind ik nu ook wel.maar ik ben nooit overtuigd geweest,meer van niet geschoten is altijd mis.dagmar88 schreef:Mirella schreef: mijn reactie staat er niet dus even opnieuw.ik heb me er inmiddels bij neergelegd,ik ga ook niet op zoek naar goede ervaringen omdat ik nog een x wil proberen hoor.maar ben benieuwd,of er mensen zijn met wel goede ervaringen,of juist niet.en of er mensen in geloven ja of nee..
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Mwoa, er zullen best mensen zijn die bepaalde gaven hebben maar wie heeft er wel ontwikkelde gaven en wie niet.
Denk maar aan tekenen,iedereen kan tekenen maar de één komt niet verder dan een gemiddeld stokpoppetje en de anderen maken de prachtigste schilderijen.
Er zijn meer mensen die er een slaatje uit willen slaan dan mensen die écht gaven hebben denk ik zo maar de eersten zijn zo slim om lichaamstaal te "lezen" of bepaalde dingen zó te sturen dat je zegt wat de mensen graag willen horen.
Heb het zelf eens uitgeprobeerd op een beurs, zomaar voor de lol, je moest dan een voorwerp geven en die man ging dat dan "lezen" .
Toen begon het, ja je hebt je zaakjes goed voor elkaar, je weet wat je wilt en meer dat soort fraais hihi (terwijl ik nét in een nare periode zat en helemaal overhoop zat met mezelf) dus ik denk ik geef eens wat prijs (om te kijken wat hij zou zeggen) ja maar ik ben onzeker over dit en over dat en ik heb
.
Toen draaide het ineens om en ging het totaal de andere kant op dussss
.
Het zal dus best wel dat er mensen zijn met gaven maar vooralsnog kun je het beste met je beide benen op de grond blijven en je eigen gezonde verstand gebruiken (en ja daar heb ik ook nog wel een restje van
)
Denk maar aan tekenen,iedereen kan tekenen maar de één komt niet verder dan een gemiddeld stokpoppetje en de anderen maken de prachtigste schilderijen.
Er zijn meer mensen die er een slaatje uit willen slaan dan mensen die écht gaven hebben denk ik zo maar de eersten zijn zo slim om lichaamstaal te "lezen" of bepaalde dingen zó te sturen dat je zegt wat de mensen graag willen horen.
Heb het zelf eens uitgeprobeerd op een beurs, zomaar voor de lol, je moest dan een voorwerp geven en die man ging dat dan "lezen" .
Toen begon het, ja je hebt je zaakjes goed voor elkaar, je weet wat je wilt en meer dat soort fraais hihi (terwijl ik nét in een nare periode zat en helemaal overhoop zat met mezelf) dus ik denk ik geef eens wat prijs (om te kijken wat hij zou zeggen) ja maar ik ben onzeker over dit en over dat en ik heb

Toen draaide het ineens om en ging het totaal de andere kant op dussss

Het zal dus best wel dat er mensen zijn met gaven maar vooralsnog kun je het beste met je beide benen op de grond blijven en je eigen gezonde verstand gebruiken (en ja daar heb ik ook nog wel een restje van

- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik kan prima met mijn hond communiceren, en hij met mij
Als ik zit zeg, gaat hij zitten, en als hij voor de deur zit te piepen, doe ik de deur open 
Ik geloof best dat er meer communicatie mogelijk is, maar ik geloof er geen snars van dat die mensen zichzelf als "dierentolk" aan zouden bieden. ik denk dat 99,9% van de mensen gewoon algemene teksten op noemt, en de andere 0,1% die écht met dieren zou kunnen communiceren, dat niet hardop roept
Maar als er iemand is die het kan bewijzen, ga je gang
Geloof dat er hier en daar nog wat miljoenen zijn te verdienen als het wetenschappelijk bewezen kan worden 

Ik geloof best dat er meer communicatie mogelijk is, maar ik geloof er geen snars van dat die mensen zichzelf als "dierentolk" aan zouden bieden. ik denk dat 99,9% van de mensen gewoon algemene teksten op noemt, en de andere 0,1% die écht met dieren zou kunnen communiceren, dat niet hardop roept

Maar als er iemand is die het kan bewijzen, ga je gang

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Mirella schreef:ik heb dat ook gevraagd en haar reactie was dat vermissingen het moeilijkst zijn,omdat dieren vaak zelf niet weten dat ze dood zijnmalinois schreef:Ik ook niet, en dat blijkt al wel gezien de reacties die TS gekregen heeft, het komt niet eens bij elkaar in de buurt.MissDorien schreef:Nee zeg, zolang er geen keihard bewijs is, en dat gaat er ook echt niet komen, geloof ik daar absoluut niet in.

Ach ja en sommige mensen weten niet dat ze nog in leven zijn.
Wat een kul zeg en verneukerij.
Op je vraag.nee dus
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo - Aantal honden: 4
Ik geloof er NIET in, maar ik vind die programma's op TV, zoals Ghost hunters, altijd om te gillen
Ik ammuseer me daar rot mee, zoals ze schrikken als ze iets horen
Voor jou vind ik het erg, ik weet wat het is als je een poes kwijtraakt, ze zijn opeens in lucht opgegaan, en je zoekt en zoekt en sommige mensen willen niet eens hun schuurtje openzetten en lachen je vierkant uit! Het is verschrikkelijk ... en jaren later denk je nog dat je je poes ergens in een wei ziet
Sterkte met je zoektocht, je weet het nooit : mijn moeder heeft één van onze katten drie maanden later teruggevonden aan de andere kant van de stad. Het kan dus!

Ik ammuseer me daar rot mee, zoals ze schrikken als ze iets horen

Voor jou vind ik het erg, ik weet wat het is als je een poes kwijtraakt, ze zijn opeens in lucht opgegaan, en je zoekt en zoekt en sommige mensen willen niet eens hun schuurtje openzetten en lachen je vierkant uit! Het is verschrikkelijk ... en jaren later denk je nog dat je je poes ergens in een wei ziet

Sterkte met je zoektocht, je weet het nooit : mijn moeder heeft één van onze katten drie maanden later teruggevonden aan de andere kant van de stad. Het kan dus!
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Ik geloof daar ook niet zo in.
En doodzonde van het geld.
Ze maken gewoon misbruik van het verdriet van een ander omdat die wanhopige pogingen doen hun huisdier terug te vinden.
Vind het wel heel rot voor je hoor
En doodzonde van het geld.
Ze maken gewoon misbruik van het verdriet van een ander omdat die wanhopige pogingen doen hun huisdier terug te vinden.
Vind het wel heel rot voor je hoor

Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Je kunt wel heel speciale dingen mee maken met dat soort mensen.
Vriendin van mij wist een kattenfluisteraar toen één van mijn 1e koppeltje een rughernia had.
Kwam ze genezen door handoplegging.
Ik zei haar dat ik me ook zorgen maakte over mijn kitten en ze bekeek hem 'sprak' met hem en zei dat ie alleen maar een beetje jaloers was dat de oude zoveel aandacht kreeg.
Derde keer dat ze kwam om de oude te behandelen begon ze verheugt te roepen: Oh kijk, hij is blij om me te zien hij kwispelt met zijn staart!
Was het typische zwaaien met de staart van een zeer geïrriteerde kat, die zich bovendien probeerde uit de voeten te maken.
Kitten moest ik twee weken later laten inslapen wegens acute buikvlies...
mevrouw had zich waarschijnlijk verkeken op het ronde buikje van het katje.
Vriendin van mij wist een kattenfluisteraar toen één van mijn 1e koppeltje een rughernia had.
Kwam ze genezen door handoplegging.
Ik zei haar dat ik me ook zorgen maakte over mijn kitten en ze bekeek hem 'sprak' met hem en zei dat ie alleen maar een beetje jaloers was dat de oude zoveel aandacht kreeg.
Derde keer dat ze kwam om de oude te behandelen begon ze verheugt te roepen: Oh kijk, hij is blij om me te zien hij kwispelt met zijn staart!
Was het typische zwaaien met de staart van een zeer geïrriteerde kat, die zich bovendien probeerde uit de voeten te maken.
Kitten moest ik twee weken later laten inslapen wegens acute buikvlies...
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Mijn 3 cavia's vertelden me vanmiddag dat ze nú hun witlof wensten, en wat extra hooi.
En als ik toch bezig was of ik dan gelijk hun woning wilden schoonmaken.
Verhip ik wist presies wat ze bedoelden WAAUUWWWW
En als ik toch bezig was of ik dan gelijk hun woning wilden schoonmaken.
Verhip ik wist presies wat ze bedoelden WAAUUWWWW

- dagmar88
- Zeer actief
kooi schreef: Kitten moest ik twee weken later laten inslapen wegens acute buikvlies...

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Maak het verhaalaf en KLEUR de plaatjes Dagmar....