Onze kennismaking op Schiphol, ze was nog helemaal van de kaart. Ik zelf was helemaal hyper van enthousiasme en een halve liter Starbucks, haha.

Onderweg naar de parkeergarage, het zieltje had verschrikkelijke dorst. Sinds vannacht 3 uur had ze niks meer gedronken, de arme schat. Dat heeft ze wel ingehaald inmiddels, gelukkig.

Koud een half uurtje na onze kennismaking zat ze zo bij me op schoot, ze kroop zowat in me. Alsof ze al jaren bij me is.

Kennismaking met Hollandsch Gras.

Kennismaking met mijn Griekse kenau. Lily gedroeg zich voorbeeldig.

Kennismaking met manlief, ook die twee klikten onmiddelijk.

Sjon leerde haar meteen even de belangrijkse vaardigheid voor een Geslaagd Hollandsch Huishondenleven: Snoepjes schooien. Ze is een snelle leerling.
Eenmaal thuis had Roos wel even wat fikse geldingsdrang, maar Lily hield zich moedig staande, en inmiddels liggen Sjon en Roos lekker te pitten en scharrelt Lily wat rond, ze kan haar rust nog even niet vinden. Ze heeft wel al gespeeld met Sjon, dat ging erg schattig. Ze blijft wel constant in mijn buurt, wil bij mij op schoot of op mijn voeten liggen. Eten snapte ze helemaal niet, ze heeft wat likjes vlees genomen maar ze begreep het niet echt. Er zijn wel wat koekjes en een sloot water in gegaan, dus dat zit wel goed. Ik denk dat ik haar voorlopig maar even brok moet voeren, dat is ze gewend te eten. Goedkope brok en afval van hotels. Dan is Smuldier natuurlijk wel even een grote overgang.
Kennismaking met mijn zoontje ging voortreffelijk, die twee vinden elkaar ook meteen prima.
Enfin, we zien het allemaal wel. Maar ik heb er nu dus drie.