Ik was toch echt gaan (helpen) vangen hoor... ging geen dagen wachten tot een ander dat zou doen (en ondertussen mn eigen honden niet eens fatsoenlijk uit kunnen laten) en daarnaast zou ik het nog doodzielig voor het beestje vinden als ie onder een auto zou komen.
En ja hij zal misschien niet vriendelijk zijn, als zn baas erbij is... ik zou de gok wel nemen, zeker gezien de veiligheid van mijn eigen honden.
Heb in Hongarije nog een wildvreemde DH moeten vangen en terug moeten doen in zijn auto. Hok was losgegaan, hond eruit gesprongen had midden op een hele drukke kruising gelopen. Twee jonge hongaarse meiden hebben hem samen met een automobilist proberen te vangen, automobilist gebeten (schijnt, wat ik begreep uit het hongaars-duits) hebben hem toch achter een hek gekregen bij een hotel of ik hem daar weg wilde halen want ik had ook honden dus wist wel hoe dat moest...

Hij was idd. niet al te vriendelijk maar vreemde ogen dwingen dus het is goed gegaan. Hij wilde snappen uit onzekerheid maar een flinke brul en een klap voor zn kop deed hem toch maar besluiten vriendelijk mee te werken.
Wat moet dat moet hoor, met honden erbij had ik het niet gedaan...