Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fukushima honden
Moderator: moderatorteam
-
baasje van nesco
- Actief
- Aantal honden: 2
Re: Fukushima honden
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met ziekties is bij die dieren
zoals bv kanker.
zoals bv kanker.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Posttraumatisch stress syndroom bij honden heb ik al eens eerder wat over gelezen./
Hoewel ik denk dat honden echt een totaal andere beleving hebben in emotie's en herinneringen en nare belevenissen denk ik toch
ook dat er aardig wat overeenkomsten zijn en dat een hond idd zulks gedrag vertonen kan en het langer duurt voor ze er bovenop zijn
Hoewel ik denk dat honden echt een totaal andere beleving hebben in emotie's en herinneringen en nare belevenissen denk ik toch
ook dat er aardig wat overeenkomsten zijn en dat een hond idd zulks gedrag vertonen kan en het langer duurt voor ze er bovenop zijn
-
Corneliana
- Zeer actief
klinkt heel logisch, zoveel stress kan niet gezond zijn.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Misschien is het wel een vreselijk kutdierenasiel en medewerkers waar ze verblijven.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Dus. Je raakt een beetje in de war van een kernramp, een plotselinge totale evacuatie van je leefomgeving, totale verlating en voedselschaarste.
Wat opzienbarend
Wat opzienbarend
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Corneliana
- Zeer actief
geldverspillerij is dat.Jaap* schreef:Dus. Je raakt een beetje in de war van een kernramp, een plotselinge totale evacuatie van je leefomgeving, totale verlating en voedselschaarste.
Wat opzienbarend
ik lees zo vaak onderzoeken dat ik denk: dat weten/snappen mensen toch allang?
- Laboriginals
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 4
Er zijn nog steeds ontelbaar veel mensen op deze planeet die niks met dieren hebben en die denken dat dieren een soort machientjes zijn, met alleen maar instincten en zonder complexe emoties en belevingswereld.Corneliana schreef:geldverspillerij is dat.Jaap* schreef:Dus. Je raakt een beetje in de war van een kernramp, een plotselinge totale evacuatie van je leefomgeving, totale verlating en voedselschaarste.
Wat opzienbarend
Hanneke
-
Corneliana
- Zeer actief
vast wel en die zullen dit soort onderzoeken ook niet lezen of zich ervoor interesseren dus voor hen hoef je het niet te doen.Laboriginals schreef:Er zijn nog steeds ontelbaar veel mensen op deze planeet die niks met dieren hebben en die denken dat dieren een soort machientjes zijn, met alleen maar instincten en zonder complexe emoties en belevingswereld.Corneliana schreef:geldverspillerij is dat.Jaap* schreef:Dus. Je raakt een beetje in de war van een kernramp, een plotselinge totale evacuatie van je leefomgeving, totale verlating en voedselschaarste.
Wat opzienbarend
Hanneke
-
Corneliana
- Zeer actief
vast wel en die zullen dit soort onderzoeken ook niet lezen of zich ervoor interesseren dus voor hen hoef je het niet te doen.Laboriginals schreef:Er zijn nog steeds ontelbaar veel mensen op deze planeet die niks met dieren hebben en die denken dat dieren een soort machientjes zijn, met alleen maar instincten en zonder complexe emoties en belevingswereld.Corneliana schreef:geldverspillerij is dat.Jaap* schreef:Dus. Je raakt een beetje in de war van een kernramp, een plotselinge totale evacuatie van je leefomgeving, totale verlating en voedselschaarste.
Wat opzienbarend
Hanneke
- Laboriginals
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 4
Maar wetenschappelijk bewijs dat dieren wel degelijk gevoelige, intelligente wezens zijn, zorgt ervoor dat dit uiteindelijk de algemene opvatting wordt. De mensheid heeft in het verleden zo veel rare ideeën gehad: de aarde was plat, ziekte en gebrek kwamen door de toorn van de goden, donkere mensen mochten volgens de bijbel als slaaf worden gebruikt, vrouwen konden niet denken, van auto´s en treinen werd je ziek, enz. enz. Pas als er inzicht en kennis is, verdwijnen die achterlijke ideeën. Helaas kost het meestal vele, vele jaren voordat zoiets gemeengoed is geworden. Ik juich dit soort publicaties juist toe, alle kleine beetjes helpen. Spread the word 
-
Corneliana
- Zeer actief
ha het werkt nog niet genoeg hoor.Laboriginals schreef:Maar wetenschappelijk bewijs dat dieren wel degelijk gevoelige, intelligente wezens zijn, zorgt ervoor dat dit uiteindelijk de algemene opvatting wordt. De mensheid heeft in het verleden zo veel rare ideeën gehad: de aarde was plat, ziekte en gebrek kwamen door de toorn van de goden, donkere mensen mochten volgens de bijbel als slaaf worden gebruikt, vrouwen konden niet denken, van auto´s en treinen werd je ziek, enz. enz. Pas als er inzicht en kennis is, verdwijnen die achterlijke ideeën. Helaas kost het meestal vele, vele jaren voordat zoiets gemeengoed is geworden. Ik juich dit soort publicaties juist toe, alle kleine beetjes helpen. Spread the word
pas nog mensen gesproken die jammerlijk ouderwets zijn in dingen
om te huilen
negers hebben vals bloed enzo... nou ja zeg
ik ben dan nog zo eigenwijs om er keihard tegenin te gaan maar man man man wat een ramp.
ik zeg altijd wat van dat soort dingen want ik merk dat heel veel mensen er dus niet tegenin durven te gaan. ook al vinden ze dat het niet kan.