Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mijn vriend heeft eens wat stekjes gekregen van een paar soorten aasbloemen. Dit jaar hebben we er voor het eerst bloemen aan zitten, en ze hebben niets teveel gezegd, die dingen STINKEN
Het lijkt een nogal onbeduidend plantje, totdat de knoppen open gaan. Ik vind ze prachtig, maar de geur van deze variant (Stapelia gigantea) is te vergelijken met een flinke dode rat in de volle zon
Ieuw en dat heb je dan binnen?
Gatver die zouden bij mij ook héél gauw verdwijnen, nou ja met mijn groene vingers zouden ze niet eens opkomen vrees ik hahaha.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Geloof me, die dingen staan niet in de woonkamer Dat is echt niet uit te houden. Gelukkig verliezen ze de stank ook vrij snel weer, en valt de bloem er na een weekje af.
Ik heb er nooit van gehoord dus maar even gegoogled . Zie ik toch dat iemand er 10 naast elkaar op de vensterbank heeft
staan, en een ander vertelt dat er 32 bloemknoppen aan zitten
Zal lekker ruiken daar
Ik ben erg van de aparte planten maar hier bedank ik voor