Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Birmanenbaby is niet zo birmanenbaby meer inmiddels. Ze is nu 5 maand en 3 weken oud, weegt 3 kg en haar karakter is ongelooooflijk geweldig. Dat moet je meemaken, dat is niet met woorden te beschrijven
Zondag a.s. is eindelijk de show waar ik met mama Lenthe en Iepie heen ga. Iepie zal dan eerst in de determinatieklasse moeten, dan gaan er 3 keurmeesters kijken welke kleur ze nou echt is omdat we 't allemaal niet meer weten :') . Dan doet ze mee met de gewone show! Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaan doen
Mijn stoere dametje
#10 Gek meisje
#14 Tessie! Klaar om 't verenstokje aan te vallen.
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Ze is lilactortie! Ze deed 't geweldig op de show en de keurmeester was helemaal weg van haar en d'r moeder.
Omdat het bij Iepie de hele show lastig is geweest met welke kleur ze nou was deed ze verder niet mee voor BIV/BIS. Lenthe moest nog terugkomen om te kijken of zij de nominatie voor Best in Show zou krijgen of de Chocolatepoint kampioen kater waar ze tegen moest, de kater kreeg de nom. BIS.
Een geslaagde show en op naar de volgende met Iepie in de juiste kleurklasse.
sjm schreef:Ze is lilactortie! Ze deed 't geweldig op de show en de keurmeester was helemaal weg van haar en d'r moeder.
Omdat het bij Iepie de hele show lastig is geweest met welke kleur ze nou was deed ze verder niet mee voor BIV/BIS. Lenthe moest nog terugkomen om te kijken of zij de nominatie voor Best in Show zou krijgen of de Chocolatepoint kampioen kater waar ze tegen moest, de kater kreeg de nom. BIS.
top zeg
en ja lilac tortie dacht ik ook het eerst ook omdat ze blue in haar gezicht heeft
mooi dat het nu duidelijk is
sjm schreef:Ze is lilactortie! Ze deed 't geweldig op de show en de keurmeester was helemaal weg van haar en d'r moeder.
Goed zeg..ik dacht al lilac dat is bij HB's donkerder dan bij sommige mezen.
top zeg
en ja lilac tortie dacht ik ook het eerst ook omdat ze blue in haar gezicht heeft
Hier klopt iets niet, haha. Jij dacht ook al lilac omdat ze blue op d'r neus heeft? Ze is lilac, geen blue. Dus ze heeft lilac op d'r neus, geen blue dat kan natuurlijk niet.
@ lilith: lilac bij birmanen is ook vaak licht, maar vaak slecht gekleurd. Veel birmanen kleuren niet mooi diep door. Lenthe is bijv een héél goede choctabby, die wordt vaak voor sealtabby aangezien. Maar veel chocs hebben zo weinig kleur dat je amper een masker ziet en de staart vaak beige is in plaats van bruin. Iepie is dus ook een heeeeeele goede lilac. Al fantastisch diep doorgekleurd, daarom was er ook zoveel twijfel over d'r kleur. Dit komt niet heel vaak voor.
top zeg
Hier klopt iets niet, haha. Jij dacht ook al lilac omdat ze blue op d'r neus heeft? Ze is lilac, geen blue. Dus ze heeft lilac op d'r neus, geen blue dat kan natuurlijk niet.
nee denk dat je mij niet snapt
door dat blue lijkende vlekje wat dus lilac is dacht ik aan lilac omdat lilac verdunning van blue is dus logieser is dan choc stond er een beetje onduidelijk
@ lilith: lilac bij birmanen is ook vaak licht, maar vaak slecht gekleurd. Veel birmanen kleuren niet mooi diep door. Lenthe is bijv een héél goede choctabby, die wordt vaak voor sealtabby aangezien. Maar veel chocs hebben zo weinig kleur dat je amper een masker ziet en de staart vaak beige is in plaats van bruin. Iepie is dus ook een heeeeeele goede lilac. Al fantastisch diep doorgekleurd, daarom was er ook zoveel twijfel over d'r kleur. Dit komt niet heel vaak voor.