Ze wordt zelfs al een beetje brutaal.
We zijn vandaag heerlijk een eind wezen wandelen, bij mijn moeder op de koffie geweest, waar ze een klein beetje heeft geleerd dat kinderen niet allemaal eng zijn. Ze pakte zelfs plakjes kaas van ze aan! Onnodig om te vertellen dat ik apetrots was natuurlijk!
Ze heeft ook kennis gemaakt met het kanaal, en kwam tot de conclusie dat ze niet overal kon staan.
Vandaag liep ze voor het eerst in haar leven aan een flexi gelopen, het leek alsof ze nooit anders gedaan had.
Het plassen en poepen gaat ook beter, vandaag 2 keer geplast! Een Shihoh-eigenschap, niet willen plassen op 'vreemd' terrein.
Ze ligt het liefst de hele tijd bij mijn voeten als ik op de bank zit. De deurbel interesseert haar niets. De plafondventilator is trouwens wel een heel raar ding volgens haar. Dat ding is niet te vertrouwen.
Afgelopen nacht heeft ze ook braaf doorgeslapen. Wel stiekem weer op de bank gelegen, de ondeugd.
Vanavond ging ze (bijna) in iets smerigs liggen rollen.
Dát hadden ze me niet verteld!
Ook gaat ze steeds meer snuffelen en een beetje haar eigen ding doen tijdens het uitlaten. Ze houdt me wel heel goed in de gaten.
Al met al geniet ik ontzettend van haar. Het begint nu een beetje tot me door te dringen dat ze hier is en blijft. Het kwartje is nog niet helemaal gevallen, maar dat komt nog wel. Heb maar meteen een nieuwe halsband, riem, tuigje met labels, armnummerhouder en show/jachtlijn gekocht.