Hij had laatst wel vlooien en toen had hij ook wel wat gebeten en daar wat kleine wondjes van, maar deze zijn echt een stuk groter.
Het andere wat ik kan bedenken wat er gebeurt is, is dat hij afgelopen weekend toch gebeten is door een hond in het bos. Er was daar een groep mensen die een dobermanwandeling hadden. Deze vonden Dexter erg interessant en rende hard achter hem aan terwijl hij bang was, maar ik dacht niet dat ze hem daadwerkelijk pijn gedaan hadden. Ze leken meer te willen snuffelen en spelen, lijkt mij raar als een hond dan ineens tussendoor zo hard bijt. Hij piepte op een gegeven moment wel, maar ik dacht dat dat meer uit angst was dan van pijn en je zou denken dat een hond dan wel meer laat merken.
De korstjes zijn denk ik ongeveer 1 bij een halve centimeter. Ze zijn echt bijna zwart en bij eentje is het erom heen redelijk rood. Ik had even gezocht op hotspots, maar die moeten volgens Google nat en pusachtig zijn, dus dat zal het denk ik niet zijn. Deze zijn mooi droog. Als ik er echt op duw vindt Dexter het niet zo leuk, maar verder lijkt hij er niet veel last van te hebben. Hij wil er wel wat aan krabben, maar dat probeer ik de hele tijd te voorkomen. Ik heb ook foto's gemaakt, maar weet niet of het daar veel duidelijker van wordt.

Moet ik hier iets mee doen of gewoon in de gaten houden of het niet gaat ontsteken? (hij is nu 6 maanden)