Wat kan ik hier aan doen kan pas morgen naar een DA ivm vervoer.

Moderator: moderatorteam

ik heb op calandulazalf,aluspray en kamillethee verders niks in huis.Jion schreef:Ik zou in vlees knippen zelf toch echt aan een DA overlaten? Kun je niet naar een andere DA waar je gelijk even terecht kunt?
Of anders even wat honingzalf erop tegen infectie?
Vlees wat loszit maar mag er verder niet aanzitten haha denk ook als dat droog is er afvalt , hij mankt verder ook niet, het is gewoon gajes.dagmar88 schreef:Wat is dat roze flumpje?
Ik woon in borssele Zeeland, en hij heeft verder nergens last van.Jion schreef:Mocht je in de buurt van Nijmegen wonen kan ik wel voor je rijden. Maar als hij geen last heeft kun je misschien ook wachten en er wat calendulazalf op smeren, dat ontsmet ook en stopt het schrijnen.
Pat75 schreef:Vlees wat loszit maar mag er verder niet aanzitten haha denk ook als dat droog is er afvalt , hij mankt verder ook niet, het is gewoon gajes.dagmar88 schreef:Wat is dat roze flumpje?
Nagel die wat omhoog staat en vlees wat bloot ligt.dagmar88 schreef:Pat75 schreef:Vlees wat loszit maar mag er verder niet aanzitten haha denk ook als dat droog is er afvalt , hij mankt verder ook niet, het is gewoon gajes.dagmar88 schreef:Wat is dat roze flumpje?Wat is dan het probleem?
Zou geloof ik niet meer doen dan schoon/droog houden.
Bij dat soort los zittende gevalletjes komen hier de tang en frolic uit de kast, gemene baas die ik ben.
Ohh ik vond ook nog betadineshampoo dus daar gaat zijn poot straks wel even in.Pat75 schreef:Nagel die wat omhoog staat en vlees wat bloot ligt.dagmar88 schreef:Pat75 schreef:Vlees wat loszit maar mag er verder niet aanzitten haha denk ook als dat droog is er afvalt , hij mankt verder ook niet, het is gewoon gajes.dagmar88 schreef:Wat is dat roze flumpje?Wat is dan het probleem?
Zou geloof ik niet meer doen dan schoon/droog houden.
Bij dat soort los zittende gevalletjes komen hier de tang en frolic uit de kast, gemene baas die ik ben.
Ik mag veel bij Gajes emaar dat toch echt niet hoor, dan vreet hij mij op.
Zo een grote sul maar dan niet.
Maar goed ik kijk het gewoon aan hou het gewoon schoon en kijk morgen wel, anders morgenavond naar de DA als Vin weer thuis is.
Gajes zijn nagel is er dus niet af, maar het eerste gedeelte staat iets omhoog waardoor er dus vlees zichtbaar is.Tara schreef:Niks aan doen, gewoon schoon en drooghouden.
Het geneest vanzelf met dit warme weer.![]()
Vorig jaar had ik een jachtdag, en nog voordat we goed en wel begonnen waren had mijn hond haar nagel er al af, net zoals Gajes nu heeft.
Ik heb (omdat we toch bij een timmerschuurtje stonden) de eerste de beste nijptang gepakt en de nagel er afgeknipt.
De hond heeft de hele dag gejaagd in natte klei, en de dag erna had de zeeklei alle vuil er wel zo'n beetje uitgetrokken.
Geen centje pijn meer aan gehad.
TARAK

Ik doe het ook niet zelf hoor, daarom vanavond naar de DA.jolanda-mike schreef:ohh wat een miet ben ik dan , mijn hond is een lomperd ben er al twee keer voor bij de DA geweest in een jaar tijd die trok de nagel eraf en brande het vervolgens dicht
jolanda-mike schreef:ohh wat een miet ben ik dan , mijn hond is een lomperd ben er al twee keer voor bij de DA geweest in een jaar tijd die trok de nagel eraf en brande het vervolgens dicht
Is met Gajes ook het zelfde als Niko , maar dat komt omdat hij met 6 en 8 maanden goed gepakt is door een andere hond.dagmar88 schreef:jolanda-mike schreef:ohh wat een miet ben ik dan , mijn hond is een lomperd ben er al twee keer voor bij de DA geweest in een jaar tijd die trok de nagel eraf en brande het vervolgens dichtMet Niko hoef ik dat soort dingen ook niet te proberen hoor. Die heeft net een pril vertrouwen in mij en bij druk en moeten bijt hij en wordt ik vervolgens langdurig ontlopen.
Dan heb ik liever dat de dierenarts de bron der alle kwaad is.
Charlie is gewoon makkelijk. Die laat alles kermend en in me gekropen toe. Dikke knuffel, wat lekkers en een 'oh zo zielug poppekindje' en het is weer over

VHeel af en toe piept hij eens of trekt zijn poot omhoog.Marlieke met Boris schreef:heb je wel iets van rimaldyl ofzoiets in huis, of valt het wel mee met zn pijn?
boris was echt mega down en helemaal niet zichzelf, daarom dus maar snel met pijnstilling begonnen.
Groot gelijk hoor! Als je het niet vertrouwt of hij geeft meer pijn aan zou ik ook naar de da gaan!Pat75 schreef:VHeel af en toe piept hij eens of trekt zijn poot omhoog.Marlieke met Boris schreef:heb je wel iets van rimaldyl ofzoiets in huis, of valt het wel mee met zn pijn?
boris was echt mega down en helemaal niet zichzelf, daarom dus maar snel met pijnstilling begonnen.
Maar net kon hij ook graven in de tuin.
Dus het zal wel meevallen.
Verders ook geen pijnstiling in huis, hier wordt dat ook niet zomaar mee gegeven.
En als je mee krijgt is het precies genoeg voor een aantal dagen.
Over 2 uurtjes bij de DA zijn.
TARAKZodra ik terug ben, dan zal ik hier posten hoe het gegaan is.freskin schreef:Groot gelijk hoor! Als je het niet vertrouwt of hij geeft meer pijn aan zou ik ook naar de da gaan!Pat75 schreef:VHeel af en toe piept hij eens of trekt zijn poot omhoog.Marlieke met Boris schreef:heb je wel iets van rimaldyl ofzoiets in huis, of valt het wel mee met zn pijn?
Verders ook geen pijnstiling in huis, hier wordt dat ook niet zomaar mee gegeven.
Over 2 uurtjes bij de DA zijn.Hoe is het trouwens afgelopen? Gaat het alweer wat beter?
Oeps...ik denk steeds dat het vandaag zaterdag is.....
Ik ben vandaag ziek thuis gebleven, daarom ben ik in de war......Ik hoop dat alles goed gegaan is bij de da!
Dankjewel! Sterkte bij de da!Pat75 schreef:Zodra ik terug ben, dan zal ik hier posten hoe het gegaan is.freskin schreef:Groot gelijk hoor! Als je het niet vertrouwt of hij geeft meer pijn aan zou ik ook naar de da gaan!Pat75 schreef:VHeel af en toe piept hij eens of trekt zijn poot omhoog.Marlieke met Boris schreef:heb je wel iets van rimaldyl ofzoiets in huis, of valt het wel mee met zn pijn?
Over 2 uurtjes bij de DA zijn.Hoe is het trouwens afgelopen? Gaat het alweer wat beter?
Oeps...ik denk steeds dat het vandaag zaterdag is.....
Ik ben vandaag ziek thuis gebleven, daarom ben ik in de war......Ik hoop dat alles goed gegaan is bij de da!
Beterschap iig
TARAK
TARAK