helaas heb ik hier mijn dochter onthoofd, maar Goofy springt zo mooi:

Wat is het toch een lekker ding
Moderator: moderatorteam

Emma schreef:dat is toch het leukste, een allrounder![]()
ik had een western (quarter horse) paardje, maar daar sprong ik ook mee. die kon dat zeer goed, sprong over alles(onder de 1.50m).
western zelf zijn al veel verschillende onderdelen van, maar ik kon er gerust een dressuurzadel opleggen. de oefeningen zijn uiteindelijk toch in de basis hetzelfde.
mennen heb ik er nooit echt mee gedaan. alleen grondoefeningen. (autobanden trekken e.d.)
maar heerlijk toch zo een familie paardje, waar je lekker veel mee kan !
ziet er uit als een leuke pony

leuk !josefientje schreef:Emma schreef:dat is toch het leukste, een allrounder![]()
ik had een western (quarter horse) paardje, maar daar sprong ik ook mee. die kon dat zeer goed, sprong over alles(onder de 1.50m).
western zelf zijn al veel verschillende onderdelen van, maar ik kon er gerust een dressuurzadel opleggen. de oefeningen zijn uiteindelijk toch in de basis hetzelfde.
mennen heb ik er nooit echt mee gedaan. alleen grondoefeningen. (autobanden trekken e.d.)
maar heerlijk toch zo een familie paardje, waar je lekker veel mee kan !
ziet er uit als een leuke pony
Wij hebben ook een quartertje erbij, een paint merrie, voor mijn oudste dochter, maar wegens het niet hebben van een doodswens zetten we die maar niet voor de kar![]()
![]()
Hier Nicole en Sunny in actie tijdens de (gewonnen !!) Cyprianrace, dit is waar een quarter goed in is!