Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goede hondenschool omgeving Smilde
Moderator: moderatorteam
- bieb4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Miniature American Shepherd en een Friese Stabij
- Aantal honden: 2
Goede hondenschool omgeving Smilde
Een pupkoper vraagt naar een leuke hondenschoolm omgeving Smilde maar niet waar je met zijn 10-en in een rij staat en moet volgen. Ze wil wat meer een op een training hebben. Dus een school met kleinere groepjes of een pribe trainer.
Ze heeft een Beauceron reu van nu 7 maanden. Ze is wel naar puppy cursus geweest en vervolg cursus maar ze merkt dat er niet echt heel goed les gegeven word. Maar ja wat wil je met 10 man op een rij en 1 persoon ervoor.
Ik ben blij dat ik dat al jaren niet meer doe:-)
Wie weet er een leuke trainer in de buurt van Smilde
Ze heeft een Beauceron reu van nu 7 maanden. Ze is wel naar puppy cursus geweest en vervolg cursus maar ze merkt dat er niet echt heel goed les gegeven word. Maar ja wat wil je met 10 man op een rij en 1 persoon ervoor.
Ik ben blij dat ik dat al jaren niet meer doe:-)
Wie weet er een leuke trainer in de buurt van Smilde
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Re: Goede hondenschool omgeving Smilde
Wat wil ze met haar hond doen? Wil ze gehoorzaamheid doen of meer leuk bezig zijn met de hond o.b.v. sport en spel bijvoorbeeld? Ik ga met ontzettend veel plezier naar http://www.jardogsport.nl/ Persoonlijk vind ik het een hele goede én leuke hondenschool
Vanuit Smilde lijkt mij dit qua afstand goed te doen
Hier is, in overleg, echt heel veel mogelijk, ook privé.

Laatst gewijzigd door Tamara. op 02 aug 2012 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Jump a round
in schoonoord en nieuw amsterdam volgens mij ligt smilde redelijk in de buurt

- Tamara.
- Zeer actief
Tegelijk geplaatstKiran schreef:Jump a round![]()

- Kiran
- Zeer actief
Ik train speuren met Kiran bij Arnold en MinnaTamara. schreef:Tegelijk geplaatstKiran schreef:Jump a round![]()
in schoonoord en nieuw amsterdam volgens mij ligt smilde redelijk in de buurtTrain jij hier ook met Kiran?
Straks met de pup ga ik daar zeker trainen word op zo een leuke manier gedaan. Ben wezen kijken bij de puppie les was heel leuk heel veel spel en niet alleen maar zit af etc... deden ze wel maar de pupjes zag je echt met veel meer plezier hun ding doen erg leuk.

Jij traint daar dus ook leuk mischien komen we elkaar nog eens tegen

- Tamara.
- Zeer actief
Gaat inderdaad allemaal op een hele leuke manier en ze kijken ook echt naar de hond én baas, misschien nog belangrijkerKiran schreef:Ik train speuren met Kiran bij Arnold en MinnaTamara. schreef:Tegelijk geplaatstKiran schreef:Jump a round![]()
in schoonoord en nieuw amsterdam volgens mij ligt smilde redelijk in de buurtTrain jij hier ook met Kiran?
Straks met de pup ga ik daar zeker trainen word op zo een leuke manier gedaan. Ben wezen kijken bij de puppie les was heel leuk heel veel spel en niet alleen maar zit af etc... deden ze wel maar de pupjes zag je echt met veel meer plezier hun ding doen erg leuk.![]()

tot voor kort deed ik daar beendigheid met fien en suus maar op dit moment alleen nog met suus en ik loop onderhand alle workshops daar af

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
wilde ik ook al typen
afdeling mosterd....

- Kiran
- Zeer actief
Ja ik ook met Kiran vooral de workshop Motivatie vond hij ook erg leuk later kwam ik erachter dat dat gebaseerd was op obediance dat wat ik dus niks aan vond maar nu wij die workshop gevolgd hebben zit ik er sterk over te denken om het te gaan doen met kiran zo zie je maar het is ook exht de manier van les gevenTamara. schreef:Gaat inderdaad allemaal op een hele leuke manier en ze kijken ook echt naar de hond én baas, misschien nog belangrijkerKiran schreef:Ik train speuren met Kiran bij Arnold en MinnaTamara. schreef:Tegelijk geplaatstKiran schreef:Jump a round![]()
Straks met de pup ga ik daar zeker trainen word op zo een leuke manier gedaan. Ben wezen kijken bij de puppie les was heel leuk heel veel spel en niet alleen maar zit af etc... deden ze wel maar de pupjes zag je echt met veel meer plezier hun ding doen erg leuk.![]()
![]()
tot voor kort deed ik daar beendigheid met fien en suus maar op dit moment alleen nog met suus en ik loop onderhand alle workshops daar af

- bieb4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Miniature American Shepherd en een Friese Stabij
oke klinkt leuk ik zal het haar doorgeven!
dank jullie wel
dank jullie wel