Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tarieven dierenarts.
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
tarieven dierenarts.
Is jou dierenarts ook zo duidelijk met de prijzen die je kunt verwachten?
Die van mij wel. Zijn tarieven staan op zijn pagina. Vind ik wel fijn eigenlijk.
http://www.dkst.nl/tarieven/133
Wat kost het bij die van jullie allemaal?
Die van mij wel. Zijn tarieven staan op zijn pagina. Vind ik wel fijn eigenlijk.
-
Lillith
- Zeer actief
Re: tarieven dierenarts.
Tjee, ik ga gelijk verhuizen...hier kan je er de helft bij op tellen..
- Daniela
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergteckel
- Aantal honden: 1
Wat een lage prijzen hebben ze daar. Bij mijn dierenarts (tevens mijn werk) staan de prijzen niet op de site. Aan de ene kant is het wel handig voor de klanten, maar aan de andere kant ook wel een beetje vreemd om een lijst neer te zetten.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
blacky schreef:Is jou dierenarts ook zo duidelijk met de prijzen die je kunt verwachten?
Ik heb dezelfde da, maar dan in Meppel
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Die wil ik ook! 
Ik snap alleen niet waarom een officiele HD-foto een vanaf prijs heeft
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Dat ligt aan hoe zwaar je hond is in verband met de sedatie denk ik.Marjoleine schreef:Die wil ik ook!
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
dat zou ik dan raar vinden, heb er ook nog nooit van gehoord... een HD foto is een HD foto... toch? Ik heb nu voor het eerst bij een andere DA HD foto's laten maken omdat ik nu hier woon, en heb dus gewoon gebeld en gevraagd, geen ras gezegd en al helemaal geen gewicht... kreeg gewoon de prijzen door van officiële en niet officiële foto's...gonnie schreef:Dat ligt aan hoe zwaar je hond is in verband met de sedatie denk ik.Marjoleine schreef:Die wil ik ook!
Waar ik eerder foto's maakte was het ook gewoon een vaste prijs. Ow en die prijzen waren ook hetzelfde als je geen roesje wil hebben...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Ja, bij onze dierenarts staan de meest voorkomende zaken ook op de site. Zitten nogal verschilletjes in met jouw dierenarts.
http://www.dkberkelenrodenrijs.nl/prijslijst.htm
http://www.dkberkelenrodenrijs.nl/prijslijst.htm
- Sanne&Bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
Mijn nieuwe dierenarts heeft ook zulke prijzen. Bevalt me wel moet ik zeggen.
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Hij is leuk he. En hij is super lief voor de dieren die hij behandeld. Zelfs Spikey vind hem leuk.Kit schreef:blacky schreef:Is jou dierenarts ook zo duidelijk met de prijzen die je kunt verwachten?
Ik heb dezelfde da, maar dan in Meppel![]()
Ja maar dat is hier dus ook zo.Kells schreef:Was 156 euro kwijt voor de officiële HD foto. Prijskaartje boeit mij niet echt. Vind het belangrijker dat de da de tijd neemt voor mij en mijn dieren en dat mijn dieren zich prettig voelen in de praktijk.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
mijn dieren hoeven zich niet prettig te voelen in een praktijk, het is iets dat moet, en als ik er een goed gevoel bij heb is het prima. Kan me niet voorstellen dat een van mijn honden zich prettig voelt in welke DA praktijk dan ook, altijd andere honden, altijd een vorm van stress (alleen al door de geur).Kells schreef:Was 156 euro kwijt voor de officiële HD foto. Prijskaartje boeit mij niet echt. Vind het belangrijker dat de da de tijd neemt voor mij en mijn dieren en dat mijn dieren zich prettig voelen in de praktijk.
De DA moet bij mij erg goed zijn, en zich bewezen hebben in het maken van deze foto's, zeker bij 'mijn' ras. Dus niet dat de foto 5 x gemaakt moet worden voor ie goed is. Het type hond kennen en verder verwacht ik van een DA dat ie niet bang is voor mijn honden, ook niet zonder roesje en dat ie doorpakt bij het maken van de foto. De laatste keer had ik een muilkorf bij me omdat dit de eerste keer röntgenen was bij deze DA, maar helemaal niet nodig...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Nou onze Mats vond het altijd heel gezellig bij de DA. Tijdens het wandelen kwamen wij er vaak langs en dan liep ze rustig naar binnen.malinois schreef:
mijn dieren hoeven zich niet prettig te voelen in een praktijk, het is iets dat moet, en als ik er een goed gevoel bij heb is het prima. Kan me niet voorstellen dat een van mijn honden zich prettig voelt in welke DA praktijk dan ook, altijd andere honden, altijd een vorm van stress (alleen al door de geur).
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Ik bne erg blij met mijn DA. genoeg kennis in huis, zeer veel sporthonden onder zich uit de KNPV dus bij een eventuele blessure ofzo is dit wel handig vinden wij. De prijzen zijn we ook zeer tevreden over. Zelfs Ivan die bang is van de DA daar heeft hij altijd wel een oplossing voor hoe we het het beste aan kunnen pakken. 1x daar een andere DA gehad omdat het niet anders kon (nagel moest er af getrokken worden) en mijn vaste DA daar was op vakantie. Ivan moest onder narcose omdat hij zich totaal niet liet helpen (nooit bij de DA). die man kwam om de 5 sec. weer binnen om te kijken of Ivan sliep. nou vind je het gek als ie bang is (en ik dit al aan geef) en elke keer als hij binnen komt weer met grote ogen tegen de narcose vecht.... nee de vaste DA gaat gerust een andere patient helpen en komt dan weer terug kijken of ie slaapt. dan kan ivan rustig wegzakken in de narcose.
(nu hebben we pilletjes mee waar hij suf van word kijken of hij zo ook behandeld kan worden want narcose is wel risico elke keer)
(nu hebben we pilletjes mee waar hij suf van word kijken of hij zo ook behandeld kan worden want narcose is wel risico elke keer)
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Hoezo vreemd?Daniela schreef:Wat een lage prijzen hebben ze daar. Bij mijn dierenarts (tevens mijn werk) staan de prijzen niet op de site. Aan de ene kant is het wel handig voor de klanten, maar aan de andere kant ook wel een beetje vreemd om een lijst neer te zetten.
- Daniela
- Zeer actief
Nou ja, hoe leg ik dat uit.. Ik vind het persoonlijker om gewoon even contact op te nemen als je graag wil weten hoeveel iets kost. Kijk, een consult of enting, oké. Maar voor andere ingrepen lijkt het mij fijner (voor klant en kliniek) om even persoonlijk contact op te nemen voor een prijsindicatie. Mocht er nog van alles bij komen (injecties o.i.d.), dan weten ze wat te verwachten.AnneMarie schreef:Hoezo vreemd?Daniela schreef:Wat een lage prijzen hebben ze daar. Bij mijn dierenarts (tevens mijn werk) staan de prijzen niet op de site. Aan de ene kant is het wel handig voor de klanten, maar aan de andere kant ook wel een beetje vreemd om een lijst neer te zetten.
Maar misschien dat ik daar een andere kijk op heb omdat ik er dagelijks mee te maken heb op mijn werk.
- Daniela
- Zeer actief
Ja, dat dus. Dit soort lijstjes op websites trekt veel mensen die alleen op de prijs kijken. Moet je niet willen als kliniek..
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
voor de entingen? die kan ik nog zetten als het moet, dus daarvoor ga ik het liefst wel gewoon naar de goedkoopste dierenarts hoor... dat je voor operaties oid niet direct voor het goedkoopste zal gaan snap ik uitstekend, maar voor entingen zou je dat echt niet uitmaken.Daniela schreef:Ja, dat dus. Dit soort lijstjes op websites trekt veel mensen die alleen op de prijs kijken. Moet je niet willen als kliniek..