Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Workshop balans op 4 poten 5 augustus in Opeinde (Friesland)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Workshop balans op 4 poten 5 augustus in Opeinde (Friesland)
Hondenschool Shanna organiseerd op 5 augustus een workshop balans op 4 poten.
In deze workshop leer je je hond dat hij of zij vier poten heeft en dat de hond deze ook bewust kan leren gebruiken. Het is de bedoeling dat je hond vertrouwen in zijn eigen lichaam gaat krijgen ...en dit doen we door middel van oefeningen.
In de workshop maken we gebruik van eggballs, div. soorten en maten bakjes, balanskussens en cavaleti’s.
Ook ga je leren dat je d.m.v. de diverse oefeningen dat de hond de toestellen niet zelf gaat nemen maar dat d.m.v. samenwerking en vertrouwen van jou je hond dit samen met je gaat doen.
Door deze oefeningen traint je hond al zijn spieren en daarmee verklein je de kans op blessures en ontdekken ze dat het fun is om hun 4 poten te gebruiken.
De workshop is bedoeld voor mensen die leuk met hond bezig wil zijn, sporthonden , jonge honden en oudere honden.
Lijkt het fijn om dit alles je hond te leren dan ben je bij hondenschool Shanna op het juiste adres.
De kosten van de workshop zijn € 35,00 en we beginnen om 13.30 uur en de workshop duurt 2,5 uur.
Voor impressie van de workshop zie http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 888&type=3
In deze workshop leer je je hond dat hij of zij vier poten heeft en dat de hond deze ook bewust kan leren gebruiken. Het is de bedoeling dat je hond vertrouwen in zijn eigen lichaam gaat krijgen ...en dit doen we door middel van oefeningen.
In de workshop maken we gebruik van eggballs, div. soorten en maten bakjes, balanskussens en cavaleti’s.
Ook ga je leren dat je d.m.v. de diverse oefeningen dat de hond de toestellen niet zelf gaat nemen maar dat d.m.v. samenwerking en vertrouwen van jou je hond dit samen met je gaat doen.
Door deze oefeningen traint je hond al zijn spieren en daarmee verklein je de kans op blessures en ontdekken ze dat het fun is om hun 4 poten te gebruiken.
De workshop is bedoeld voor mensen die leuk met hond bezig wil zijn, sporthonden , jonge honden en oudere honden.
Lijkt het fijn om dit alles je hond te leren dan ben je bij hondenschool Shanna op het juiste adres.
De kosten van de workshop zijn € 35,00 en we beginnen om 13.30 uur en de workshop duurt 2,5 uur.
Voor impressie van de workshop zie http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 888&type=3
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Workshop balans op 4 poten 5 augustus in Opeinde (Friesl
Jammer, maar moet 's middags werken, wil de workshop graag nog eens gaan doen met Kay

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Jammer dat het zover weg is, wil nog steeds graag zo'n workshop doen met Caatje. Is ook goed voor haar hulphondenwerk

You'll be in my heart... Always...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Jammer Qyanty, de workshop komt nog wel eens voorbij. Heb je een voorkeur qua dag dan? Of maakt het niets uit.
Jacksel mocht je een veld beschikbaar hebben dan wil ik best op locatie komen. Een groepje van 5 mensen is een prima aantal.
Jacksel mocht je een veld beschikbaar hebben dan wil ik best op locatie komen. Een groepje van 5 mensen is een prima aantal.
- gyanty
- Zeer actief
Nee, ik werk in de zorg en aangezien ik geen zomervakantie heb, moet ik veel werken. Nu moet ik om half 5 beginnen, dus het zo net kunnen enzo, maar dan zou ik Kay mee moeten nemen naar het werk :S

-
- Zeer actief
- Contacteer:
We zouden ook een half uurtje eerder kunnen beginnen zodat je hem toch naar huis kunt brengen.
- gyanty
- Zeer actief
Beetje druk gehad en wat minder actief op forum, maar als dat half uurt alsnog zou kunnen.... en er nog plaats vrij isDinah schreef:We zouden ook een half uurtje eerder kunnen beginnen zodat je hem toch naar huis kunt brengen.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb de anderen gevraagd en wat hun betreft is dat prima. We kunnen dan beginnen om 13.00 uur. En is er nog plek.gyanty schreef:Beetje druk gehad en wat minder actief op forum, maar als dat half uurt alsnog zou kunnen.... en er nog plaats vrij isDinah schreef:We zouden ook een half uurtje eerder kunnen beginnen zodat je hem toch naar huis kunt brengen.![]()
- gyanty
- Zeer actief
Dan moet ik mij snel opgevenDinah schreef:Ik heb de anderen gevraagd en wat hun betreft is dat prima. We kunnen dan beginnen om 13.00 uur. En is er nog plek.gyanty schreef:Beetje druk gehad en wat minder actief op forum, maar als dat half uurt alsnog zou kunnen.... en er nog plaats vrij isDinah schreef:We zouden ook een half uurtje eerder kunnen beginnen zodat je hem toch naar huis kunt brengen.![]()

- gyanty
- Zeer actief
Dan moet ik mij snel opgevenDinah schreef:Ik heb de anderen gevraagd en wat hun betreft is dat prima. We kunnen dan beginnen om 13.00 uur. En is er nog plek.gyanty schreef:Beetje druk gehad en wat minder actief op forum, maar als dat half uurt alsnog zou kunnen.... en er nog plaats vrij isDinah schreef:We zouden ook een half uurtje eerder kunnen beginnen zodat je hem toch naar huis kunt brengen.![]()