Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oude foto's

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Oude foto's

Ongelezen bericht door Marion. »

Gisteren verjaardag bij grote zus en toen het ging miezeren gingen de mietjes binnen zitten. Kleine zus kwam mij roepen, want ze waren blijkbaar foto's aan het kijken en ze zag portretfoto's die ze niet kende. Nou ja, ik wel, want die heb ik gemaakt toen ik net een spiegelreflex had. En ik heb ze van de hele familie, want ik wilde toen (da's dus 25 jaar geleden) een verjaardagskalender maken. Die verjaardagskalenders met fotootjes zijn inmiddels een hit in mijn familie, en iedereen heeft ze op de wc hangen.

Maar ik kwam ook veel foto's tegen die eigenlijk gewoon in de albums van neefje en nichtjes horen, en niet in een doos op zolder bij mij. Deze foto bijvoorbeeld. Doodgewoon, niet geposeerd, maar als ik hem nu terugzie... ik vind hem geweldig!
Opa en oma met hun eerste kleinkind. Denk dat Tom toen net 1 was (of misschien 2, aangezien hij al kon lopen?)
(voor de goede orde, hij is dus wel ingescand van een afgedrukte foto)

Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Re: Oude foto's

Ongelezen bericht door twinkeltje »

O leuk en lekker in de sneeuw
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”