Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cocert at sea met mijn zussie

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Cocert at sea met mijn zussie

Ongelezen bericht door blondie »

Was van het weeken bij concert at sea op de brouwersdam. Zonder hondjes, daar werd voor gezorgd door pa en ma op het vakantie adres. Voor het eerst beide honden onder hun hoede laten vond ik best wel "eng". Vrijdag de eerste halve dag, we vertrokken om een uur of half zes.
Wat een massa mensen, foto's van de telefoon want slimpie ik had de memorie card van de camera nog in de laptop zitten :oohja:
Afbeelding
Afbeelding
Prachtige zonsondergang
Afbeelding
Golden earing :engel:
Afbeelding
Hier zat ik op hete kolen, ik wilde naar huis om te zien of het allemaal ok was gegaan daar. Gelukkig 2 hondjes intact bij het huisje bij thuiskomst :mrgreen:
Dag 2 een hele dag weg :mann: honden voor vertrek al twee keer uitgelaten zelf :8):
Deze mannen liepen er o.a. rond
Afbeelding
Afbeelding
Zus en ik weer
Afbeelding
En na zeiknat te zijn geregend kwam na de regen weer de zonneschijn
Afbeelding
Genoten heb ik, van de mooie optredens een keer zonder de honden. Maar oei, wat vond ik het fijn jut en jul weer te treffen 's nachts. Pa en ma zijn niet gewoon om honden bij zich te hebben en aan de verhalen te horen hebben ze niet helemaal mijn advies ter harte genomen. Ze wilden wel Bluf aan de lijn leggen maar ze verdomde het gewoon, niet luisteren. Dus pa boos, madam met de bokkepruik op bij de voordeur voor een uur of anderhalf :pffff: en Finn stond erbij en keek ernaar.
Ik moet maar gewoon blij zijn dat het allemaal goed is gegaan haha maar als ik de verhalen zo hoor, dat ze beiden in de tuin achter een egel aangingen en ineens als gestoken bijen naar binnen kwamen dan denk ik pfffff.. blij dat ik er niet bij was. Bij het gaan had ik al HEY! Geroepen. Maar we zijn allemaal weer heelhuids thuis, de honden hebben het naar hun zin gehad, mijn ouders, mijn zus en ik ook. En de katten waren keurig verzorgd door de buuf dus ik ben een blij mens.
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Concert at sea met mijn zussie

Ongelezen bericht door blondie »

Nu de compilatie bekijken op 3! Er is toch geen reet op tv dan is muziek leuk toch!
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Re: Cocert at sea met mijn zussie

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik wil net zeggen..daar zit ik naar te kijken :cheer:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Wat gaaf! :cheer: Lijkt mij ook nog wel tof om een keer heen te gaan.
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Drazic »

Ik ben daar 2 jaar geleden geweest,als vrijgezellenfeest :cool2: omdat daar toen Bon Jovi kwam.
En Direct en nog meer weet even niet meer wie ohw uhmmmmmmmm Kane geloof ik,niet interessant ik ging voor Jon,Richie,Tico and David :I:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”