Wat een massa mensen, foto's van de telefoon want slimpie ik had de memorie card van de camera nog in de laptop zitten

Prachtige zonsondergang

Golden earing

Hier zat ik op hete kolen, ik wilde naar huis om te zien of het allemaal ok was gegaan daar. Gelukkig 2 hondjes intact bij het huisje bij thuiskomst
Dag 2 een hele dag weg
Deze mannen liepen er o.a. rond

Zus en ik weer

En na zeiknat te zijn geregend kwam na de regen weer de zonneschijn

Genoten heb ik, van de mooie optredens een keer zonder de honden. Maar oei, wat vond ik het fijn jut en jul weer te treffen 's nachts. Pa en ma zijn niet gewoon om honden bij zich te hebben en aan de verhalen te horen hebben ze niet helemaal mijn advies ter harte genomen. Ze wilden wel Bluf aan de lijn leggen maar ze verdomde het gewoon, niet luisteren. Dus pa boos, madam met de bokkepruik op bij de voordeur voor een uur of anderhalf
Ik moet maar gewoon blij zijn dat het allemaal goed is gegaan haha maar als ik de verhalen zo hoor, dat ze beiden in de tuin achter een egel aangingen en ineens als gestoken bijen naar binnen kwamen dan denk ik pfffff.. blij dat ik er niet bij was. Bij het gaan had ik al HEY! Geroepen. Maar we zijn allemaal weer heelhuids thuis, de honden hebben het naar hun zin gehad, mijn ouders, mijn zus en ik ook. En de katten waren keurig verzorgd door de buuf dus ik ben een blij mens.