Gisteren had Dino 88/100 op een wedstrijd Belgische gehoorzaamheid en heeft daarmee zijn 10de wedstrijd van 85 of meer en mag nu een klas hoger wedstrijden doen.

Al ga ik dat nog niet direct doen, gepland is om in de zomer 2013 daar te beginnen (tenzij hij moet als hij 10 x 95 of meer haalt), maar nu zitten we wel safe en kan ik op wedstrijd al eens wat dingen gaan uittesten. Dino is daarmee een pak sneller gegaan dan Kai, hij is pas 2 jaar geworden. Zijn puntenlijst vanaf januari:
http://www.hs-snuffel.be/joomla/index.p ... y-moeskops
Hij heeft nu 4 lessen in P1 achter de rug en het gaat eigenlijk best goed, vooral de apport doolhoven doet hij goed en heel graag. Dino is nu het 2de leeuwhondje in België dat naar P1 mag (Kai is de eerste in alles bij de Belgische gehoorzaamheid tot nu toe, alleen de hoogste klas (P2) zal Kai nooit bereiken, maar Dino misschien wel).
Als hij nu de komende maanden eens een keer bij de 3 eerste geraakt dan ben ik nog blijer

Dat is Kai wel 2 keer gelukt, maar Dino tot nu toe nog niet, al is 4de worden van 92 honden ook niet slecht