Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dino mag naar P1

Moderator: moderatorteam

Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Dino mag naar P1

Ongelezen bericht door Linsey »

Gisteren had Dino 88/100 op een wedstrijd Belgische gehoorzaamheid en heeft daarmee zijn 10de wedstrijd van 85 of meer en mag nu een klas hoger wedstrijden doen. :cheer: :cheer: :cheer: Al ga ik dat nog niet direct doen, gepland is om in de zomer 2013 daar te beginnen (tenzij hij moet als hij 10 x 95 of meer haalt), maar nu zitten we wel safe en kan ik op wedstrijd al eens wat dingen gaan uittesten. Dino is daarmee een pak sneller gegaan dan Kai, hij is pas 2 jaar geworden. Zijn puntenlijst vanaf januari:
http://www.hs-snuffel.be/joomla/index.p ... y-moeskops
Hij heeft nu 4 lessen in P1 achter de rug en het gaat eigenlijk best goed, vooral de apport doolhoven doet hij goed en heel graag. Dino is nu het 2de leeuwhondje in België dat naar P1 mag (Kai is de eerste in alles bij de Belgische gehoorzaamheid tot nu toe, alleen de hoogste klas (P2) zal Kai nooit bereiken, maar Dino misschien wel).
Als hij nu de komende maanden eens een keer bij de 3 eerste geraakt dan ben ik nog blijer :mrgreen: Dat is Kai wel 2 keer gelukt, maar Dino tot nu toe nog niet, al is 4de worden van 92 honden ook niet slecht :Q:
mito
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Aantal honden: 3

Re: Dino mag naar P1

Ongelezen bericht door mito »

Super knap :E:
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Wat knap. Gefeliciteerd!
Linsey
Zeer actief
Contacteer:

Bedankt.

2 filmpjes van training gisteren.

Los volgen met hindernissen, looprekje was de eerste keer en dat merk je wel :wink:

Houdingen (staan, lig en zit) op bewegend toestel.
Linsey
Zeer actief
Contacteer:

Ik ben daar zelf ook niet zo handig in, in dingen mee door nemen tijdens het volgen, laatste groepstraining liet ik bijna een handvat van een rol met geluid op Dino vallen, gelukkig is Dino daar anders in dan Kai, hij schrikt en herpakt zich direct. Met Kai heb ik ooit eens een gordijn van flessen tegen zijn neus laten vallen en sindsdien vind hij die niet meer erg leuk :Q: Of als ik een kruiwagen moet mee pakken rijd ik overal tegen, niet echt bevorderlijk als je een hond wilt leren van mooi te volgen in elke situatie :Q:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”