Kan dit kwaad? Moet ik nu gelijk naar de dierenarts of kan ik het wel even aankijken?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup gestoken door een hommel.
Moderator: moderatorteam
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
- Aantal honden: 2
Pup gestoken door een hommel.
Net werd Penny (10,5 week oud) gestoken door een hommel in haar achterpoot. Dat beest zat in haar vacht vast, dus ze zal best een paar keer gestoken zijn. Ze gilde (logisch) als een speenvarken en wil nu haar pootje niet zo goed belasten. Ik kan niet zien of er een angel inzit, ik mag niet naar die poot wijzen en ze sparteld en gilt. Het beetje wat ik heb kunnen voelen, voelt wel wat dikker dan normaal. Natuurlijk ben ik alleen thuis
Kan dit kwaad? Moet ik nu gelijk naar de dierenarts of kan ik het wel even aankijken?
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Re: Pup gestoken door een hommel.
Dat het wat dikker wordt lijkt me niet helemaal raar, maar als je het niet vertrouw bel je DA dan even om te overleggen?
- Saschesfloor
- Zeer actief
Dat het dikker wordt vind ik niet zeker niet vreemd. Ze doet nu weer wat normaler, dus ik kijk het wel even aan, dat advies kreeg ik net ook van een buurvrouw. Die had dit wel vaker aan de hand gehad. Normaal ben ik ook niet zo van de paniek, maar ze is nog zo jong.Meghan schreef:Dat het wat dikker wordt lijkt me niet helemaal raar, maar als je het niet vertrouw bel je DA dan even om te overleggen?
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik zou het gewoon ook even aankijken, Loki was ook laatst door "iets" gestoken en had een giga bult op zijn zij, deze is daarna zelf geslonken.
- balou2000
- Actief
misschien kun je het een beetje koelen met iets kouds
dat was het advies van mijn DA vorig jaar toen dolly gestoken was in haar boven been
dat was het advies van mijn DA vorig jaar toen dolly gestoken was in haar boven been
- krullie
- Zeer actief
ik zou het even afkoelen met een coolpack.
en het gewoon in de gaten houden.
en het gewoon in de gaten houden.
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Sem heefd een keer een hommel of bij of wesp gevangen met zijn mond. Ook toen hij 10 weken oud was.
Werd helemaal dik en was niet lekker. Ben naar de da geweest en hij kreeg een injectie dat het niet nog meer ging opzwellen.
Dat heeft hem goed gedaan en knapte meteen weer op. Angel zwelt er weer uit.
Hij heeft geen trauma opgelopen aan alles wat vlieg want hij vind het nog steeds leuk
Werd helemaal dik en was niet lekker. Ben naar de da geweest en hij kreeg een injectie dat het niet nog meer ging opzwellen.
Dat heeft hem goed gedaan en knapte meteen weer op. Angel zwelt er weer uit.
Hij heeft geen trauma opgelopen aan alles wat vlieg want hij vind het nog steeds leuk
- Saschesfloor
- Zeer actief
Het gaat gelukkig alweer. Ze heeft de hele middag liggen slapen, maar net buiten liep ze weer te klieren. Het was inderdaad meer de schrik dan wat anders denk ik. Ik ben me in ieder geval kapot geschrokken, ook omdat ze zo liep te krijsen. Eind goed, al goed gelukkig!

[/url]