Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wij gaan weer beginnen!

Moderator: moderatorteam

Lin-C
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Aantal honden: 1

Wij gaan weer beginnen!

Ongelezen bericht door Lin-C »

Omdat mij het gewoon erg leuk lijkt om weer wat met Sem te gaan doen (en hij dat ook zichtbaar leuk vindt) starten we 7 juli met G&G A. We hebben hiervoor alleen de puppencursus gedaan, daar was hij al (op een Mechelaar na dan :engel: ) beste van de klas, dus ik heb goede hoop. :mrgreen:

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en wat we hierna gaan doen zien we wel weer. Behendigheid lijkt mij het leukst maar ach, misschien blijkt hij uit te blinken in gehoorzaamheid en gaan we daarmee verder! :cheer:
mito
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Aantal honden: 3

Re: Wij gaan weer beginnen!

Ongelezen bericht door mito »

Leuk! Veel plezier samen!
Afbeelding
Lin-C
Zeer actief

mito schreef:Leuk! Veel plezier samen!
Dank je! Ik heb er echt zin in. :cheer:
Lin-C
Zeer actief

Gister weer voor het eerst naar cursus geweest. Ingestroomd bij een groep die net de puppencursus achter de rug heeft, we zitten dus met allemaal puberhonden in een groep. :engel:

Vond het erg leuk om bezig te zijn met Sem en Sem zelf vond het ook leuk. De instructrice vond Sem alleen een bang, onzeker hondje. Stom genoeg vind ik dat totaal niet, het is een hondje die niet veel van vreemde moet weten. Hij wordt niet graag geaaid door vreemden. Als hij je goed kent is het echter geen probleem. Heb dat ook wel duidelijk gemaakt aan de instructrice maar ze bleef hem maar bang noemen. :hmmm:

Verder vond ik het wel een aardige vrouw hoor maar ik vind het toch wel jammer dat mijn hond bestempelt wordt als 'bang'. Ikzelf vind het eerder gereserveerd. :denken:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”