Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tama weer naar de dierenarts geweest.

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Tama weer naar de dierenarts geweest.

Ongelezen bericht door gonnie »

Vandaag weer met Tama naar de dierenarts geweest.

Verleden week liep ze mank na een jachtpartijtje en dat was nu een paar dagen over, vanochtend zag madam weer een haas en hupsakee weer manken, dus vanochtend maar naar de dierenarts geweest, zodra ze de arts zag werd madam al heel agressief dus muilkorf om en de dierenarts heeft alles bevoeld, aan haar poot was er niks maar aan de bovenkant van haar bovenarm is de aanhechting van de pees of spieren gevoelig dus nu weer pijnstillers en rust houden. Als het eind van de week niet grotendeels over is moet er verder gekeken worden.

Dus hoop wel dat het hier bij blijft en alles weer in orde komt, denk dat ik toch paal en perk aan het jagen moet gaan stellen, maar dat betekent dan wel dat ik madam aangelijnd moet houden en dat komt haar humeur ook niet ten goede, kijk nu moet het veertien dagen wel en is het niet anders maar ik hoop dat ze daarna toch wel weer los kan lopen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
gonnie
Zeer actief

Re: Tama weer naar de dierenarts geweest.

Ze zijn opgevoed, zolang ze geen haas zien luisteren ze prima. Heb met joggers, fietsers en paardrijders helemaal geen last.

Krijg zelfs weleens complimentjes dat ze zo goed luisteren, als ik fluit draaien ze alledrie tegelijk om iemand die dat zag vond dat ik haar dat ook maar eens moest leren.

Alleen als er ergens eten ligt wil Jarah weleens niet luisteren en op dat gebied luistert Tama weer heel goed.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Ik ga er maar vanuit dat perfecte honden net als mensen niet bestaan.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

gonnie schreef:Ik ga er maar vanuit dat perfecte honden net als mensen niet bestaan.
Helemaal mee eens.............

Ik hoop dat het eind van de week weer een stuk is opgeknapt. Volgens mij heb jij de praktijk van de dierenarts ook al veel te vaak gezien dit jaar.........
Afbeelding
gonnie
Zeer actief

Hilly45 schreef:
gonnie schreef:Ik ga er maar vanuit dat perfecte honden net als mensen niet bestaan.
Helemaal mee eens.............

Ik hoop dat het eind van de week weer een stuk is opgeknapt. Volgens mij heb jij de praktijk van de dierenarts ook al veel te vaak gezien dit jaar.........

Zeg dat wel. Maar dat heb je denk ik als honden wat ouder worden.

We gaan er nu toch maar over denken om straks de pup toch maar te laten verzekeren. Tenslotte kan Nikkie nog weleens lelijk doen naar Jarah en dat verschuift dan straks misschien wel naar de pup, zijn we in ieder geval verzekerd voor als het erger is dan een paar kleine gaatjes.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Ik loop met de meiden niet in open velden, ze zitten hier gewoon in het bos.
En ik kan ze meestal wel bij me houden ze moeten alleen niet een spoor in hun neus krijgen.
Als ik Tama niet had dan zouden de andere twee ook niet jagen.
Tama is de aanstichtster. Als Tama niet mee is naar het bos dan wordt er niet gejaagd.
Dan andere gaan als Tama er bij is pas jagen als ze Tama haar jachtblafje horen.

Kan je wel zeggen dan moet je niet in het bos gaan lopen maar dat is hier de enige plek waar ze los mogen lopen.

Het gaat nu wel weer ietsje beter, ze kan in ieder geval weer op de bank springen al gaat het nog wel wat moeilijk.
We moeten nu de rust maar wat langer volhouden al is mijn man niet zo geduldig, hij wil haar nu meenemen in de doggyride maar dat doe ik niet want dan gaat ze daar in tekeer als we in het bos zijn en rust ze nog niet.
Gewoon even doorbijten en hopen dat het aan het eind van de week minder is geworden. En daarna nog een week rust, een week is te kort zei de dierenarts.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”