Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben wel even geschrokken zeg!

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Zoran

Ik ben wel even geschrokken zeg!

Ongelezen bericht door Zoran »

Ik was net even aan het lopen met Zoran van 5 maanden en af en toe (durf het nog niet helemaal) laat ik hem het laatste stukje los.
Hij loopt dan even te dollen zoals hij altijd doet, maar hij viel om op het gras en piepte hard en trok met zijn achterpoot.
ik schrok daar natuurlijk enorm van en liet hem even gaan liggen en heb hem even getroost en toen hij weer opstond ging het wel weer.

Zou dit kwaad kunnen...normaal gesproken moet een pup er toch tegen kunnen dat hij een beetje rond loopt te dollen?
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Re: Ik ben wel even geschrokken zeg!

Ongelezen bericht door Ptje »

Misschien heeft ie zich verstapt of zo, net zoals even de enkel omzwikken bij de mens.
Ik zou het gewoon ff in de gaten houden en wat rustig proberen te houden als je denkt dat ie pijn heeft (veel succes gewenst met een dolle pup hihi).
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

dat is net als met kleine kinderen, soms is de coördinatie nog niet helemaal goed en dan vallen ze, of ze verstappen zich en dan is het huilen (piepen). Als Zoran weer normaal loopt is er niks aan de hand, dan was het meer schrik dan pijn, loopt hij wel (een beetje) mank, dan hou je hem een paar dagen rustig, is het dan niet over, dan naar de da.
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Dat valt wel wat mee denk ik, puppy Joe begon ook al te krijsen alsof hij gemarteld werd bij de geringste aanleiding.
Zolang hij geen last houdt, geen aandacht aan besteden zou ik zeggen.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”