Afgelopen week viel me ook weer op dat hij wat stond te schudden met zijn kop, en vanmorgen dus ook weer krabben aan het oor en met zijn kop schudden.
Da maar gebeld, want ik had het vermoeden dat het weer was zoals voorheen. Kan ik die spuit met zalf toedienen? Advocate heb ik nog liggen.
'Nou, als je het doet is het toch eigen risico, ik wil toch liever zien wat het is.' een logische reactie van de da natuurlijk.
Dus net maar een ritje naar de da gemaakt. Gelukkig is het geen oorontsteking en ben ik er rap bij dit keer
Meneer heeft Atopie. Soort hooikoorts
Meneer stelde zich overigens weer vréselijk aan binnen. Gut zei een mevrouw die medicatie kwam halen, bijna alle honden zijn hetzelfde nietwaar. Ze willen allemaal zo snel mogelijk weg bij de da
Waarop mijn da reageerde "maar dit is een duitse herder, die dramatiseren altijd alles"
Is ook zo, want oortjes kijken was zo gepiept, en vervolgens bij de uitleg van de da staat hij rustig alles weer te besnuffelen. Wacht ook netjes tot de da de praktijkdeur opendoet en als ik ga lopen schiet hij met een noodgang naar de uitgang
Bluf overigens zal het aan de kont roesten. Die vindt de aandacht vaak wel leuk
Maar goed, we gaan oorschelpen smeren tegen de jeuk en advies is zwemmen.