Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

foto's van vroeger

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

foto's van vroeger

Ongelezen bericht door mijke »

van van alles en nog wat. Jullie hebben er waarschijnlijk niks aan maar ik vond sommigen te leuk om ze niet ergens met de wereld te delen! Anders liggen ze ook maar te verstoffen in die doos.

Ikke trots want net mijn eerste paardrijwedstrijd gewonnen!

Afbeelding

Op vakantie in Denemarken kwam er ineens een kitten aangelopen. Toen we geen baasje konden vinden (zijn megaveel zwerfkatjes daar) is ze met ons meegereisd op vakantie. Aan het eind moesten we haar achterlaten, maar het slimme beest had kans gezien om zichzelf stiekum mee naar Nederland te smokkelen. Tsja, toen moesten we haar wel houden natuurlijk.... Ze is 19 jaar geworden!

Afbeelding

Het was al op vrij jonge leeftijd duidelijk dat mn zusje (links) en ik (rechts) niet helemaal in orde waren... :F:

Afbeelding

Zo gingen we dan kamperen vroeger, gewoon hoppa matrassen en kratten vol speelgoed in de bus en dan mochten wij bij elke kruising roepen of we links gingen, rechtdoor of rechts \o/

Afbeelding

M'n zuje en ik hielden van dieren, daarom leek het ons logisch om mijn zusje helemaal onder stoffen knuffels te stapelen... :piew:

Afbeelding

We hebben thuis een poosje hobbymatig ratjes gefokt

Afbeelding

Altijd leuk, fotostickers :P

Afbeelding

Mijn oom en tante hadden vroeger bij de boerderij een canocamping in Kopaf

Afbeelding

Dit was dan mijn oom... :U:

Afbeelding

En ze hadden ook een stel stamboomteckels met klinkende namen als Linka Lang Lekker en Estertje Pestertje waarmee ze af en toe een nestje fokten. Dit is mijn zusje met een zwerm puppies

Afbeelding

Op de camping deden we dan dingen zoals: de volwassenen verplichten een of ander behendigheidsparcours te lopen, want dat ging beter dan met de teckels :LOL:

Afbeelding

En dit was mijn superlieve oma en haar superleuke hond Tinus :love: Beide zijn helaas overleden ;[

Afbeelding

En dat waren ze dan alweer!
gabester
Actief
Mijn ras(sen): Mijn ras was een kruising tussen een kooiker en vlinderhondje en nu een mooie griekse vuilnisbak

Re: foto's van vroeger

Ongelezen bericht door gabester »

haha die camping foto`s zien er leuk uit :D
en rij je nog steeds paard?
Afbeelding
mijke
Zeer actief

gabester schreef:haha die camping foto`s zien er leuk uit :D
en rij je nog steeds paard?
Ja, hoewel er maar plek was voor 5 tenten, het in the middle of nowhere lag en behalve kanoeen en met de beestenpuinhoop spelen echt helemaal NIKS te doen was, hebben we toch gedurende mijn hele middelbareschoolperiode telkens de hele zomer daar op de camping gestaan. Niks geen salou voor mij, dit waren echt de leukste vakanties ever! Oh, de verhalen die ik je kan vertellen.... :cheer:

Ik rij al heel lang geen paard meer trouwens, toen Jantje (meisje op dorp waarvan ik les kreeg) er mee stopte heb ik nog 1 keer een proefles op een echte manage gevolgd maar na een uur treintjehobbelen was al snel duidelijk dat massasport niks voor mij was
Turrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

Op vakantie in Denemarken kwam er ineens een kitten aangelopen. Toen we geen baasje konden vinden (zijn megaveel zwerfkatjes daar) is ze met ons meegereisd op vakantie. Aan het eind moesten we haar achterlaten, maar het slimme beest had kans gezien om zichzelf stiekum mee naar Nederland te smokkelen. Tsja, toen moesten we haar wel houden natuurlijk.... Ze is 19 jaar geworden!
Hoe stiekem is stiekem... :F:

Leuk, van die ouderwetse foto's!
mijke
Zeer actief

Turrie schreef:
Hoe stiekem is stiekem... :F:

Leuk, van die ouderwetse foto's!
Heel erg stiekum, ze was tussen de bagage onder de achterbank gekropen (we hadden dus een bus met zo'n 'losse' achterbank er in gemonteerd, en pas toen we de nederlandse grens over reden kwam ze voorzichtig gevoorschijn. Wij alledrie vet verbaasd want de avond ervoor hadden we afscheid moeten nemen van haar, omdat ze van papa echt echt ECHT niet mee mocht, maar het beest was toen ineens nergens meer te bekennen. Mn zusje en ik hebben de hele nacht liggen huilen. Papa was wel even flink chagerijnig toen ze in Nederland ineens onder die bank vandaan kwam zetten, maar ik geloof niet dat dat lang duurde toen ie de blijverbaasde blikken zag op ons gezicht :P
Turrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

Geweldig! :D
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”