Kan ik hier zelf wat mee om te laten slinken of moet ik hier toch weer mee naar de DA? Zoiets vindt altijd plaats als ik geen auto heb :s
Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Spikey voelt hier helemaal met haar mee en geeft haar een dikke knuffel.Dazwa84 schreef:Ben weer terug. Arme Belle. Abces is opengesneden en kwam behoorlijk wat troep uit. Het spul in de anaalklier zelf was heel dik, stopverfachtig, ze gaven aan dat dat voor de ontsteking kan zorgen. Verder is het vier keer uitgespoeld omdat er troep uit bleef komen, sneu hoor deed haar echt zeer al bleef Belle wel 'stoer'. Ze kreeg een ontstekingsremmende prik met pijnstilling en heb nu voor 8 dagen AB mee en moet de wond open houden met soda.
Van soda werd het hier alleen maar erger. Hier moest ik van de dierenarts het schoonmaken met "jodium" (ik weet even niet meer hoe het tegenwoordig heet).Dazwa84 schreef:Hoe doen jullie dat met soda? Ik maak nu elke keer een nieuw sopje aan en dan maak ik daarmee een dot keukenpapier nat en daar ga ik mee over het wondgaatje, wrijf er overheen zodat een evt. korstje verwijderd wordt. Doe het om de twee uur ofzo. Maar morgen gaat er ivm mn werk langer tussen zitten.