Dag allemaal,
In de zomervakantie hebben wij (mijn vader en ik) het plan om met onze hond (gisteren 1 geworden) op trekvakantie te gaan. We wilden het zo ver mogelijk doorschuiven naar het einde van de vakantie, zodat Ripple volgroeid genoeg is. Ripple is een Border Terrier en volgens de dierenarts is hij, omdat het een klein ras is, aan het eind van de vakantie groot genoeg om mee te kunnen.
Onze ideale vakantie is een trektocht met een tentje op de rug, van (honden!)camping naar camping of wandelen in een land als Zweden waar je overal je tentje neer mag zetten.
Hebben jullie leuke ervaringen met trekvakanties? In welk land was dat en waar heb je toen geslapen? En, eventueel, hoeveel geld was je ongeveer kwijt? En nog een belangrijke: hoe deed je het met hondenvoer? Nam je gewoon een voorraad mee of deed je het anders?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trekvakantie met hond
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Terriër, genaamd Ripple
- Aantal honden: 1
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
- Aantal honden: 2
Re: Trekvakantie met hond
Mijn honden trekken niet en ik ook niet
Ik zou het niet weten. mss bij de ANWB?

Ik zou het niet weten. mss bij de ANWB?
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Terriër, genaamd Ripple
- Aantal honden: 1
Haha ja, als je het zo bekijkt is het natuurlijk een beetje een raar stukje tekst 
Op die site heb ik al gekeken, maar daar staan veelal vakanties waarbij je een week op dezelfde camping staat, met allemaal luxe extra's waardoor het heel duur wordt.

Op die site heb ik al gekeken, maar daar staan veelal vakanties waarbij je een week op dezelfde camping staat, met allemaal luxe extra's waardoor het heel duur wordt.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Een vriend van ons heeft eens met de hond een huttentocht in oostenrijk gedaan...was erg mooi..je loopt overdag mey pauzes natuurlijk steeds naar een andere hut waar je dan eet en overnacht...SarahLynn schreef:Haha ja, als je het zo bekijkt is het natuurlijk een beetje een raar stukje tekst
Het voer van een border is toch niet zoveel lijkt me, gewoon boterhamzakjes maken met porties.en dat in je rugzak.

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)