Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Heel vreemd ??

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Zoran

Heel vreemd ??

Ongelezen bericht door Zoran »

Mijn pup Zoran van bijna 5 maanden doet heel zachtjes piepen nadat hij op de rand van zijn mand heeft gereden.
Het lijkt dan net of hij pijn heeft als hij dan zijn piemeltje weer terug trekt.
Ik probeer dat rijden af te leren...toen ik hem pas had deed hij dat rijden ook op mijn been maar dat heb ik heb inmiddels kunnen afleren, maar op de rand van zijn mand helaas nog niet!
Maar ik maak me toch zorgen en vraag me af of jullie hier iets uit herkennen en anders ga ik de dierenarts maar eens raadplegen.

Alvast bedankt ! :denken:
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Re: Heel vreemd ??

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Ja, zeker vreemd. Maar de voorhuid kan wat krap zijn en dan doet het pijn. Wat doe je om het 'af te leren'? Ik denk dat het een rare fase in zijn leven is en ik zou hem afleiden door bv een paar brokjes door de kamer te gooien als hij dat doet. Zoeken naar brokjes en rijden gaat namelijk niet samen. Misschien ook voorlopig even een mand met een minder aantrekkelijke rand. Verder vooral geen toestand van maken!
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”