Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
baby doodgebeten
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: baby doodgebeten
Weer van die debielen die hun kindje over een hond laten kruipen...
- poetin666
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse naakthonden & Mechelse herders, Centraal Aziatische Ovcharka
- Contacteer:
Dat dus,...Kit schreef:Weer van die debielen die hun kindje over een hond laten kruipen...

People always come into your life for a reason, just don't be fooled into thinking they have to stay!!

-
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
- Aantal honden: 1
Verschrikkelijk, wat in en in triest voor iedereen.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
-
- Zeer actief
ach je hebt er weer een gevonden
kun je weer lekker los

kun je weer lekker los

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Net zo als die filmpjes die je ziet in 'lachen om homevideo' en dergelijke programma's waar ik dan met kromme tenen zit te kijken naar honden die aan een kind zijn been/broek sleuren en de hele familie staat er bij te lachen............volgende keer kan het wel eens anders gaan ;-(Nanna schreef:Dat zie je zo vaak. Van die foto's van baby's op en over van die vechthonden. Want die lui hebben wat te bewijzen. Kijk eens hoe lief de mijnuh is.
Tsja, als je dat soort idioterie ten koste van je kind uit wenst te halen: be my guest. Zegt mij wel weer genoeg over het IQ van die lui.
Sandra

- primera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
Vreselijk nieuws. Honden en kinderen is altijd oppassen. Vaak denken mensen ook niet aan de hond, je koopt toch een pup als je baby net geboren is en dan gaat het altijd goed
.

- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Dat dus!empyree schreef:Net zo als die filmpjes die je ziet in 'lachen om homevideo' en dergelijke programma's waar ik dan met kromme tenen zit te kijken naar honden die aan een kind zijn been/broek sleuren en de hele familie staat er bij te lachen............volgende keer kan het wel eens anders gaan ;-(
Of een kind wat steeds met zijn vingertje in het oog van de hond prikt Hahaha! Of de kat aan zijn staart omhoog tilt, zo grappig.
Of een hond die steeds als je met je gezicht dichtbij komt gaat grommen, zo leuk!
En dan doen ze 1 keer iets terug en dan is het rotbeest en kan hij naar het asiel of gewoon meteen de spuit erin!
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ligt vast aan mij, maar dat laat je toch óók niet toe?Rosita Compagner schreef:kroop náár de hond, niet over....
Als het kind op de grond kruipt zorg je dat de hond weg is. Juist dat zijn de situaties dat het gevaarlijk kan worden. En dan maakt het geen bal uit wat voor ras het is. Onze super brave Golden zou ik dan ook weghouden.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Jeuj had Kees toen nog een vacht dan en kreeg je niks op je bakkes?Cleva schreef: Ik heb en mijn zus hebben trouwens ook leren lopen door ons op te trekken aan de vacht van de bouvierpoedelkruising.
Hij had best kunnen bijten maar meteen gaan slopen is toch meer iets van de bullebakken.
Goh was ie vroeger schijnbaar toch milder

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ptje schreef:Jeuj had Kees toen nog een vacht dan en kreeg je niks op je bakkes?Cleva schreef: Ik heb en mijn zus hebben trouwens ook leren lopen door ons op te trekken aan de vacht van de bouvierpoedelkruising.
Hij had best kunnen bijten maar meteen gaan slopen is toch meer iets van de bullebakken.
Goh was ie vroeger schijnbaar toch milder![]()

In wezen ben ik een schatje.

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Tosa Inu
Toen wij onze Dober nog hadden, ging hij de tuin in als er kinderen onder de 8 kwamen. Mijn huidige honden (Tosa Inu) hebben een hogere tolerantiedrempel, gaan veel beter met kinderen om en mogen dus ook binnen blijven, maar alsnog gelden er hier HEEL strenge regels als het op kinderen en honden aan komt.
Zo tragisch, want zo'n verschrikkelijk incident als deze is zo makkelijk te voorkomen...
Zo tragisch, want zo'n verschrikkelijk incident als deze is zo makkelijk te voorkomen...