Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Enting ziekte van weil en kosten
Moderator: moderatorteam
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Enting ziekte van weil en kosten
Maatje (4 jaar) is ieder jaar volledig geënt met noviac.
Geheel overbodig uiteraard.
Queen (9 jaar) heb ik 4 jaar geleden geheel laten enten, ook Rabiës omdat we naar België zijn gegaan.
Wat kost, buiten de consulkosten om, alleen een enting tegen de ziekte van Weil per hond? En zijn deze Da's schaars te vinden?
Geheel overbodig uiteraard.
Queen (9 jaar) heb ik 4 jaar geleden geheel laten enten, ook Rabiës omdat we naar België zijn gegaan.
Wat kost, buiten de consulkosten om, alleen een enting tegen de ziekte van Weil per hond? En zijn deze Da's schaars te vinden?
-
safari
Re: Enting ziekte van weil en kosten
Google eens op Dr Woof, die reist rond in Nederland en doet alleen maar inenten.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Ik betaalde voor de losse Weil-inenting vorig jaar 34 euro incl. consult. De vaccinatie zelf zal dus iets van 5-6 euro zijn geweest. Ik denk niet dat de prijzen inmiddels veel hoger liggen.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Je kan mijn DA wel even bellen om het te vragen, volgens mij enten zij ook los.
www.abcvoordieren.nl
www.abcvoordieren.nl

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Asterix
- Zeer actief
Dank je!moosje schreef:Je kan mijn DA wel even bellen om het te vragen, volgens mij enten zij ook los.
www.abcvoordieren.nl
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
-
safari
Bij Dr Woof betaal je geen consult kosten. Hij kijkt de hond of kat verder ook niet na, daar is je gewone DA voor. Ze doen alleen enten en chippen. Kijk maar eens op de site. Ik beschouw ze net als het consultatie buro voor kinderen. Is je kind ziek ga je naar de dokter, voor een prik naar het consultatieburo.
- Asterix
- Zeer actief
Off-topic. Maar in Roden woon je geweldig. Als nu eerst er werkgelegenheid zich in die contramine ontwikkeld en daarna pas de de huizenmarkt, zouden wij het wel wetenKells schreef:Een paar weken geleden laten doen en ik was iets meer dan 30 euro kwijt, incluus de APK. Maar Roden is voor jou weer te ver rijden!
- Asterix
- Zeer actief
Klinkt ook goed! Ent hij ook 50 meter verderop de straat? Anders vrees ik dat Queen een vreemde nooit meer binnen laat.safari schreef:Bij Dr Woof betaal je geen consult kosten. Hij kijkt de hond of kat verder ook niet na, daar is je gewone DA voor. Ze doen alleen enten en chippen. Kijk maar eens op de site. Ik beschouw ze net als het consultatie buro voor kinderen. Is je kind ziek ga je naar de dokter, voor een prik naar het consultatieburo.
- Liesbeth
- Zeer actief
Die komt niet thuis.Asterix schreef:Klinkt ook goed! Ent hij ook 50 meter verderop de straat? Anders vrees ik dat Queen een vreemde nooit meer binnen laat.safari schreef:Bij Dr Woof betaal je geen consult kosten. Hij kijkt de hond of kat verder ook niet na, daar is je gewone DA voor. Ze doen alleen enten en chippen. Kijk maar eens op de site. Ik beschouw ze net als het consultatie buro voor kinderen. Is je kind ziek ga je naar de dokter, voor een prik naar het consultatieburo.
Hij houdt geregeld consult in een DSZ. Als je op de site kijkt kan je zien waar hij, wanneer komt.
http://www.drwoof.nl/
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Asterix
- Zeer actief
Pfff...net zoals in Gieten. Ik zag laatst een programma op tv dat vele huizen daar te koop staan. Vooral is het lastig voor ouderen; bruggetje over en met of zonder rollator maar bij je huis zien te komen. Zeker als het glad is.Kells schreef:Ik woon niet in Roden, maar in Grootegast.Asterix schreef:Off-topic. Maar in Roden woon je geweldig. Als nu eerst er werkgelegenheid zich in die contramine ontwikkeld en daarna pas de de huizenmarkt, zouden wij het wel wetenKells schreef:Een paar weken geleden laten doen en ik was iets meer dan 30 euro kwijt, incluus de APK. Maar Roden is voor jou weer te ver rijden!De huizen zijn daar trouwens niet te betalen!
- Asterix
- Zeer actief
Dank je! De 18e is hij in Hilversum.Liesbeth schreef:Die komt niet thuis.Asterix schreef:Klinkt ook goed! Ent hij ook 50 meter verderop de straat? Anders vrees ik dat Queen een vreemde nooit meer binnen laat.safari schreef:Bij Dr Woof betaal je geen consult kosten. Hij kijkt de hond of kat verder ook niet na, daar is je gewone DA voor. Ze doen alleen enten en chippen. Kijk maar eens op de site. Ik beschouw ze net als het consultatie buro voor kinderen. Is je kind ziek ga je naar de dokter, voor een prik naar het consultatieburo.
Hij houdt geregeld consult in een DSZ. Als je op de site kijkt kan je zien waar hij, wanneer komt.
http://www.drwoof.nl/
Ik ga normaal gesproken naar Dieren. Met de huidige benzineprijzen, voor een enting, niet te betalen. Consult wordt daar wel voor 1 hond gerekend als je er met 2 komt.
Nog even bedenken wat ik ga doen.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Mijn dierenarts rekent geen consult als je voor een enting komt, maar de enting kost wel iets van €40,-, dus dat is ook gewoon nep!
-
Bulley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
Bonairse kruising - Aantal honden: 1
Dat is gewoon de enting waar t consult al bij in de prijs zit.ZaZa schreef:Mijn dierenarts rekent geen consult als je voor een enting komt, maar de enting kost wel iets van €40,-, dus dat is ook gewoon nep!
Bulley 11.02.2005-24.02.2015
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Precies!Bulley schreef:Dat is gewoon de enting waar t consult al bij in de prijs zit.ZaZa schreef:Mijn dierenarts rekent geen consult als je voor een enting komt, maar de enting kost wel iets van €40,-, dus dat is ook gewoon nep!
Maar dan zeggen dat er bij een enting geen consult betaald hoeft te worden