Ook dit gaat weer niet over mijn eigen hond, maar die van een kennis. Omdat ik me toch zelf ook zorgen maak en er in gedachten mee zit wil ik graag wat vragen: hoelang kan een hond zonder eten?
Het hondje van m'n kennis heeft sinds vorige week vrijdag niets meer gegeten, alleen gedronken. Vrijdagnacht was ze ziek, meerdere keren braken in de nacht etc. In het weekend is ze twee keer bij de dierenarts geweest, daar heeft ze twee injecties tegen de pijn gekregen, ook hebben ze een echo gemaakt van haar buik waar niets bijzonders op te zien was. Ze was namelijk sinds die vrijdag ook moe geworden, de hele dag slapen, niet echt interesse tonen naar wat om haar heen gebeurd. Sinds zondag gaat het weer wat beter, ze is al wat actiever geworden, en toont interesse als baasje heen en weer loopt enzo.
Maar, vooralsnog heeft ze niets gegeten. Van de dierenarts heeft de kennis speciaal voer meegekregen, en ze moest proberen rijst te geven. Maar dat hoeft de hond niet. Ik weet niet of ze écht niet hoeft of dat ze gewoon wacht op het "normale" voer wat ze normaalgesproken wel opeet (al is ze altijd al een belabberde eter geweest).
Misschien moeten we het tot vrijdag nog aanzien, dan is het namelijk precies een week dat ze niet heeft gegeten en dan weer naar de dierenarts en dan desnoods aan een infuus of iets leggen. Ze zou toch echt moeten beginnen met eten binnenkort. Dus ik maak me een beetje zorgen

[/url]