Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ze is echt super! Ik heb een Vlaamse reusje gehad vorig jaar die helaas dood is gegaan, nierfalen, hij was nogal ziek en is maar 5 maanden oud geworden. Als ik Babs zie, moet ik altijd aan Mickey denken want ze lijkt op hem. Ook van die leuke ogen en dat neusje! Ik wil eigenlijk weer een volle Vlaamse reus (mijn konijnen zijn allemaal halve Vlaamse reuzen) maar mijn konijnen hebben allemaal chronische snot dus elk konijn wat nieuw binnenkomt, wordt besmet. Dat kan dus niet. Maar ik heb dus 5 vrouwen en 1 man! Beetje jammer. Ik plaats dus af en toe een berichtje op de bunnybunch of er niet iemand is met een konijn, het liefst een Vlaamse reus, een ram met chronische snot, die een nieuw huisje zoekt! Vlaamse reuzen zijn namelijk de leukste!
Fizgig schreef:Ze is echt super! Ik heb een Vlaamse reusje gehad vorig jaar die helaas dood is gegaan, nierfalen, hij was nogal ziek en is maar 5 maanden oud geworden. Als ik Babs zie, moet ik altijd aan Mickey denken want ze lijkt op hem. Ook van die leuke ogen en dat neusje! Ik wil eigenlijk weer een volle Vlaamse reus (mijn konijnen zijn allemaal halve Vlaamse reuzen) maar mijn konijnen hebben allemaal chronische snot dus elk konijn wat nieuw binnenkomt, wordt besmet. Dat kan dus niet. Maar ik heb dus 5 vrouwen en 1 man! Beetje jammer. Ik plaats dus af en toe een berichtje op de bunnybunch of er niet iemand is met een konijn, het liefst een Vlaamse reus, een ram met chronische snot, die een nieuw huisje zoekt! Vlaamse reuzen zijn namelijk de leukste!
Ja, vlamen zijn gewoon echt geweldig
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Dat deden allebei mijn vlamen ook. De zwarte werd ook echt gek als ik weer eens van die zoete beertjes salmiak had. En de witte was gek op hondnbrokken heerlijke beesten zijn het!
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl