transport na de stok

vluchten

werpaanval

& schijn + rug transport

Moderator: moderatorteam
thanks, ook erg blij mee ondanks dat hij wat ouder is...Gos schreef:Mooie foto's mooi hondje en mooi werk!
Hij stelt wel door het ongemak ervan heencrutz schreef:zie alleen op de foto's wat Marcel me ook al zei, mn lijn is met 2,5m toch echt nog te kort voor bij het stelwerk....
zaterdag mag hij weer, Heeswijk dit keer....Gos schreef:Hij stelt wel door het ongemak ervan heencrutz schreef:zie alleen op de foto's wat Marcel me ook al zei, mn lijn is met 2,5m toch echt nog te kort voor bij het stelwerk....
Veel plezier! Peter gaat dan ook weer aan de bak, maar dan in Kessel/Eik, middag/avond oefendag waar de club al een aantal jaren vast heen gaat. Heel ander type terrein, bos en grondsoort, dus dat is wel fijn in deze fase van zijn training en tussen twee oefendagen in deze regio in. Plus lekkere broodjes stoofvleescrutz schreef:zaterdag mag hij weer, Heeswijk dit keer....
Volgende week ff een weekend nietsGos schreef:Het is gewoon een erg leuke hond Carmen! Zie op je FB dat hij een vriendinnetje heeft opgedaanHeb je volgende week weer een oefendag?
Zie hem in ieder geval bij ons dan volgende maand, Hans zei dat je je had opgegeven(behalve als ik in de kantine moet helpen, dan zie ik niks
)
ja, de 7de ook.Inge schreef:28e is een zaterdag toch? Is dat een gewone oefendag?
Misschien kan ik komen kijken
Mooie hond inderdaad.crutz schreef:thanks, ook erg blij mee ondanks dat hij wat ouder is...Gos schreef:Mooie foto's mooi hondje en mooi werk!
zie alleen op de foto's wat Marcel me ook al zei, mn lijn is met 2,5m toch echt nog te kort voor bij het stelwerk....
Lijn is te kort omdat hij in het achtervolgen om z'n poten slaat zoals je op de aanvalsoefeningen kan zien. De lijn moet er niet aan, maar t is een oefen(trainings)dag & dan is een lijn er aan soms wel fijn.Biet schreef:Mooie hond inderdaad.crutz schreef:thanks, ook erg blij mee ondanks dat hij wat ouder is...Gos schreef:Mooie foto's mooi hondje en mooi werk!
zie alleen op de foto's wat Marcel me ook al zei, mn lijn is met 2,5m toch echt nog te kort voor bij het stelwerk....
Maar effe een vraagje: waarom is die lijn te kort? Ik zie maar op 1 foto dat ie strak staat.
En is het dan verplicht om die lijn te gebruiken; ik bedoel, mag ie niet helemaal los?
Ja, dat zag ik (dat ie om de poten slaat).crutz schreef:Lijn is te kort omdat hij in het achtervolgen om z'n poten slaat zoals je op de aanvalsoefeningen kan zien. De lijn moet er niet aan, maar t is een oefen(trainings)dag & dan is een lijn er aan soms wel fijn.Biet schreef:Mooie hond inderdaad.crutz schreef:thanks, ook erg blij mee ondanks dat hij wat ouder is...Gos schreef:Mooie foto's mooi hondje en mooi werk!
Maar effe een vraagje: waarom is die lijn te kort? Ik zie maar op 1 foto dat ie strak staat.
En is het dan verplicht om die lijn te gebruiken; ik bedoel, mag ie niet helemaal los?
Dat is helemaal niets...daar gaat hij op staanBiet schreef:Ja, dat zag ik (dat ie om de poten slaat).crutz schreef:Lijn is te kort omdat hij in het achtervolgen om z'n poten slaat zoals je op de aanvalsoefeningen kan zien. De lijn moet er niet aan, maar t is een oefen(trainings)dag & dan is een lijn er aan soms wel fijn.Biet schreef:Mooie hond inderdaad.crutz schreef: thanks, ook erg blij mee ondanks dat hij wat ouder is...
Maar als je dan een echt korte lijn gebruikt, max 0,4 meter?