Die oude (24) was er wel weer flink aan toe.
'T ventie met zijn poownie

Hij is er moe van geworden

En de drachtige muts (± 23 april). Vandaag eindelijk wat beweging gezien in die buik

Moderator: moderatorteam

Jij Poedelpupje en ik veulentje.??vosse schreef:Als de koudbloeden (belgen en fjord) hier flink aan het verharen zijn, nemen we de vacht flink onder handen met een zaag.
Die oude (24) was er wel weer flink aan toe.
'T ventie met zijn poownie
Hij is er moe van geworden
En de drachtige muts (± 23 april). Vandaag eindelijk wat beweging gezien in die buik

Heeft het zelfde effect als een furminator alleen grove tanden. Dusnelleke schreef:Ga weg zegmet een zaag notabene
Maar hij ziet er weer mooi uit da's waar. En de "muts" ziet er drachtig uit. Echt lentetijd om een veulentje te verwachten.
De merrie is een Waterman x Cambridge Colecloris schreef:Ideaal die zaag, ik gebruik altijd een zweetmesof nog makkelijker, een Furminator
Door wat voor een of welke hengst is de bonte merrie gedekt? mooi dier zeg

Nee ze staan binnen door richting Weerwille.luna2906 schreef:Wat een prachtig dier, de bonte merrie!!Heb je ze eigenlijk bij huis staan?
Oh als ik paarden zie, begint het altijd wel weer te kriebelen. Wat zijn het toch mooie dieren.

Ah wel in de buurt dus. Lijkt me hartstikke leuk, heb alleen echt al lang niet meer gereden. Een jaar of 7 geloof ik alvosse schreef:Nee ze staan binnen door richting Weerwille.luna2906 schreef:Wat een prachtig dier, de bonte merrie!!Heb je ze eigenlijk bij huis staan?
Oh als ik paarden zie, begint het altijd wel weer te kriebelen. Wat zijn het toch mooie dieren.
Je mag wel een keer mee op die oude hoor, vind ie leuk.
Och die ouwe is niet zo moeilijk. Als hij het op een lopen zet is hij met 200 m moeluna2906 schreef:Ah wel in de buurt dus. Lijkt me hartstikke leuk, heb alleen echt al lang niet meer gereden. Een jaar of 7 geloof ik alvosse schreef:Nee ze staan binnen door richting Weerwille.luna2906 schreef:Wat een prachtig dier, de bonte merrie!!Heb je ze eigenlijk bij huis staan?
Je mag wel een keer mee op die oude hoor, vind ie leuk.