Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Inenten bij WHG Tolnegen te Stroe op 8 mei as

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 2
Contacteer:

Inenten bij WHG Tolnegen te Stroe op 8 mei as

Ongelezen bericht door tura »

Ik plaats het hier ook maar even :F: Voor mensen die in de buurt van Stroe/Amersfoort wonen, scheelt het toch een hoop euries...
Ik rij er zelf ook altijd naar toe met mijn honden. Je betaalt 17,50 per enting en het scheelt je dus zowiezo het consult al... :E:
Hallo hondenvrienden,

Op 8 mei komt onze dierenarts tussen 18.00 en 21.00 uur weer bij de WHG Tolnegen te Stroe om onze honden, en dit jaar ook katten, te laten inenten .

Let op : Deze keer s'avond Ook vaccineren tegen hondsdolheid, chippen (per 1 januari 2011 verplicht voor honden geboren na deze datum) en dierenpaspoorten behoren tot de mogelijkheden.Hebt u andere wensen laat dat even weten.

De prijs per enting kunnen wij dit jaar voor € 17.50,- aanbieden.
Chippen of de neusenting tegen Kennelhoest (verplicht als de hond in pension gaat of met een uitlaatservice meegaat) kost € 20,- .
Wij zullen er ook voor zorgen dat er ontwormingsmiddelen en vlooien- en tekenbestrijdingsmiddelen zijn.

Ons terrein is deze avond gewoon beschikbaar voor training dus een keertje elders trainen is hiermee mooi te combineren.
Ook hebben we nu een volgnummerapparaat dus u hoeft niet in de rij te blijven wachten maar kunt gewoon een nummertje trekken en als u aan de beurt bent naar voren lopen .

Groet,
B.v.d.Kamp

0342442300
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”