Zo, we zijn onze tuin aan het afzetten en tot dan hebben we Nala gewoon aan een lang touw gelegd rond een paal.
Nu gooide ik de bal, zij liep, ze duwde de bal nog wat verder en natuurlijk ..
het touw gestrekt en ze kon niet meer verder, aangezien ze snel liep was het vrij bruusk hoe ze werd "terug geslingerd"
Je zag dat ze geschrokken was hoe ze opeens terug moest
nu durft ze zo niet goed meer naar die bal sprinten (omdat ze nog steeds aan het touw moet allicht), ze stapt gwn op de bal af en is ze opvallend rustig. Vannacht heeft ze ook op de zetel geplast (eerste keer, ze slaapt al een paar weken op de zetel)
Ik heb al haar nek wat gemasseerd en ze trekt zich niet weg door pijn of zo, ze is gewoon wat rustiger / tammer dan anders. Ik gok dat ze zich wel wat pijn zal gedaan hebben dus ik zou haar een halve Dafalgan geven zodat ze eens lekker kan slapen straks.
Goed idee of beter meteen naar de arts? (Ik zou sowieso wel gaan moest ze binnen x dagen nog altijd zo verdwaasd rondlopen)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gisteren een ongelukje tijdens spelen
Moderator: moderatorteam
-
Yuut
- geregistreerd lid
-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
- Aantal honden: 1
Re: gisteren een ongelukje tijdens spelen
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden. Morgen is een nieuwe dag. Voor jouw en de hond.Ik denkdat jij er meer mee zit dan de hond...
-
Yuut
- geregistreerd lid
Ik weet dat aandacht geven aan iets kleins ze alleen maar onzekerder maakt maar langs de andere kant is er altijd die bezorgdheid natuurlijk. Ze moet dringend eens leren spreken.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Ik zou d'r als ze weer vast ligt geen bal meer geven, maar een ander speeltje wat niet zo makkelijk weg rolt.
En verder even morgen bekijken inderdaad. Medicijnen heb ik geen verstand van. Ik zou niet te snel iets geven.
En verder even morgen bekijken inderdaad. Medicijnen heb ik geen verstand van. Ik zou niet te snel iets geven.
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik heb even gecheckt, Dafalgan is paracetamol. Dit is NIET geschikt voor honden! Als je een pijnstiller wil geven zal je dus bij de dierenarts iets moeten halen wat wel geschikt is voor honden.

You'll be in my heart... Always...
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
gisteren een ongelukje tijdens spelen
zie mijn topic in medisch mbt ibuprofen.Jacksel schreef:Ik heb even gecheckt, Dafalgan is paracetamol. Dit is NIET geschikt voor honden! Als je een pijnstiller wil geven zal je dus bij de dierenarts iets moeten halen wat wel geschikt is voor honden.