Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Bijna 3 jaar geleden ving een forumlid een hoogzwanger poesje op.
Wij waren zo gelukkig één van de geboren kittens op te mogen vangen.
Het is een prachtige, zeer leuke kat geworden. De grote vriend van mijn dochter Jasmijn.
Hij is schitterend en van het kleine van toen is totaal niets meer te zien
Zijn rode broer ( de grootste) moet waarschijnlijk verhuizen, wacht nog op bericht
Maar in elk geval bijna gefeliciteerd met Zwieber
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Hij is schitterend en van het kleine van toen is totaal niets meer te zien
Zijn rode broer ( de grootste) moet waarschijnlijk verhuizen, wacht nog op bericht
Maar in elk geval bijna gefeliciteerd met Zwieber
Van dat kleine is zeker niets meer te zien. Hij eet kvv mee met de honden en af en toe een penslap of kipkarkasje gaat er ook wel in Verder zorgt hij zelf voor zijn barf maaltijden die hij opeet op mijn slaapkamer
Van dat kleine is zeker niets meer te zien. Hij eet kvv mee met de honden en af en toe een penslap of kipkarkasje gaat er ook wel in Verder zorgt hij zelf voor zijn barf maaltijden die hij opeet op mijn slaapkamer
Waarom moet zijn broertje weg?
Hij is ineens gaan plassen in huis (korte versie). Gisteren is hij naar de DA geweest en ik hoor de uitslag er nog van. Eerst het medische gedeelte uitsluiten en dan verder zien. Ze is stapelgek op die kat dus duimen dat het een blaasontsteking is of iets anders wat te verhelpen is. Denk niet dat zij over 1 nacht ijs gaat om hem te herplaatsen dus het is even afwachten
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan